Fråga experten: Inaktiva: Fråga om föräldraförsäkringen forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Missade sista sidan av Anony­m (:() Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 12 Mar 12:22
577 3 Hej! Igår skickade min man in en ansökan om föräldrarpenning till er. Han ska vara ledi... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 12 Mar 12:22
3
577
Gravid andra barnet- nya inkomstuppgifter? av Anony­m (Undr­a­nde gravi­d­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 12 Mar 08:17
965 1 Hej! Jag är gravid med mitt andra barn vilket jag blivit inom 1 år och 9 månader efter för... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 12 Mar 08:17
1
965
Underhållsstöd växelvis boende av MeNoL­i­ke Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 15:52
1,2k 1 Hej! Jag undrar över det här med underhållsstöd för växelvis boende. Säg att jag ska söka... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 15:52
1
1,2k
Vab under föräldrarledighet av Anony­m (vabf­r­åga) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 15:49
624 1 Hej, Ska snart bli tvåbarnsförälder och började fundera på hur man gör om stora barnet som... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 15:49
1
624
Procedur för pappa av Anony­m (undr­a­nde) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 13:45
567 1 Hej, Jag har BF nu i slutet av mars. Jag har anmält allt jag ska till FK och väntar n... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 13:45
1
567
Föräldrapenning för biståndsarbetare som föder utomlands av Sofia­M Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 13:23
681 1 Hej, Biståndsarbete (för svensk ideell organisation) räknas som överhoppningsbar tid fö... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 13:23
1
681
Jämställdhetsbonus tvillingar, vad gäller? av Tvill­i­ngmam­m­a13 Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 11:42
956 1 Jag funderar lite kring jämställdhetsbonusen vid delad föräldraledighet. Vad gäller vid tv... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 11:42
1
956
Studie ledigt tillfälligt av hanna­s­v Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 11 Mar 09:10
477 1 Jag planerar att söka graviditetspenning. Jag arbetar och studerar samtidigt men är studie... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 11 Mar 09:10
1
477
Fl eget företag Lön FP. av Anony­m (well­n­ess) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (wellness)
Äldre 11 Mar 08:17
525 2 Jag valde att i feb vara hemma 5 dagar med mitt barn. Jag har mkt föräldrardagar att ta ut... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (wellness) Äldre 11 Mar 08:17
2
525
Höja SGI? av Anony­m (Plan­e­rar barn 2) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 10 Mar 19:18
578 1 Hej! Jag och min man har börjat planera för barn nr 2. Jag är för närvarande högskolestud... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 10 Mar 19:18
1
578
behöver de 10 pappadagarna tas ut i följd? av missj­u­ne Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 9 Mar 18:49
2,0k 1 Undrar om de 10 pappadagarna i samband med barns födelse behöver tas ut direkt och i följd... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 9 Mar 18:49
1
2,0k
förändringen på fk hemsida hej! av Anony­m (!) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (!)
Äldre 8 Mar 13:03
578 2 Hej! När gjorde ni förändringen på försäkringskassans hemsida så att man nu kan se vilken... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (!) Äldre 8 Mar 13:03
2
578
Vad händer med mitt sgi om jag börjar studera? av Anony­m (sgi) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 8 Mar 10:25
1,1k 1 Jag har just nu en anställning men funderar på att säga upp mig för att börja studera. Ja... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 8 Mar 10:25
1
1,1k
gravidpennning av Flamm­a Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Mar 14:18
582 2 Om man har fått gravidpennning beviljat, behöver man då ansöka också? Eller räcker det med... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Mar 14:18
2
582
Vabbar för första gången av Charl­o­ttent­o­tten Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Mar 14:16
787 1 Hej, Jag har precis gått från att vara student till att arbeta heltid. Nu är det så att j... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Mar 14:16
1
787
Senast söka föräldrapenning? av Anony­m (Anon­y­m) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Mar 12:45
1,4k 1 Hej, Läste på Försäkringskassans hemsida att handläggningstiden för ansökan om föräldrape... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Mar 12:45
1
1,4k
Ansökan föräldrapenning av Anony­m (Undr­a­r) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Mar 11:52
590 1 Hej! Om man redan ansökt om föräldrapenning från ett visst datum men planerna ändras och... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Mar 11:52
1
590
Svårt att räkna ut föräldrapeng? av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 6 Mar 15:59
534 1 Min fråga är hur min föräldrapeng kommer beräknas? Jag har varit sjukskriven helt sedan i... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 6 Mar 15:59
1
534
Skyddande av sgi! av Anony­m (sgi) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 6 Mar 15:46
939 5 Hej. om man är sjukskriven och blir nekad sjukpenning skyddar man sin tidigare sgi  ändå? Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 6 Mar 15:46
5
939
Förtydligan av "När ditt barn har fyllt ett år - skydda din SGI" av Kar1n Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 6 Mar 15:38
674 1 Ursäkta om jag är lite trög men jag förstår inte riktigt nedanstående info från hemsidan.... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 6 Mar 15:38
1
674