Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Enkät om vaccinationer av Vårda­d­minis­t­ratör Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej alla!Jag håller på och ska skriva en uppsats inför min examen på vårdadministratörspro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Aftonbladet söker av Journ­a­listj­a­visst Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag söker kvinnor/män som ANONYMT vill berätta om sina one night stands respektive var de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Mia Parnevik gäst på Babyshower av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej!Vi gör ett nytt program med Mia Parnevik där vi vill träffa människor som vill fira nå... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Markandsundersökning för examensarbete, Islamic Banking av Gusta­f­J Efterlys­ning - media K Kalle
Äldre 10 May 07:49
1,0k 3 Hej, Vi är två KTH-stundeter som genomför vårt examensarbete inom området Islamic Banking.... Efterlys­ning - media K Kalle Äldre 10 May 07:49
3
1,0k
Babynest - Marknadsundersökning av hsdal­a­rna Efterlys­ning - media 974 0 Hej!Vi är fyra elever som studerar entreprenörskap på Högskolan Dalarna.Vi håller nu på me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
974
Vilka faktorer tycker ni är viktigaste när ni köper tvättmaskin ? av SaraE­l Efterlys­ning - media sextiotalist
Äldre 6 May 17:34
1,6k 9 Hej ! Vilka faktorer tycker  ni är viktigaste när ni inhandlar tvättmaskiner för ert hem,... Efterlys­ning - media sexti­o­talis­t Äldre 6 May 17:34
9
1,6k
Behöver hjälp med enkät ! snälla hjälp mig att undersöka olika miljövänliga ägandeformer av tvättmaskiner :) - Enkät av SaraE­l Efterlys­ning - media 991 0 Hej ! Jag heter Sara och håller på med en undersökning om vilka ägandeformer är mer miljöv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
991
Hjälp två studenter! av Kandi­d­atupp­s­atsGU Efterlys­ning - media KandidatuppsatsGU
Äldre 4 May 10:04
996 4 Hej! Vi är två universitetsstudenter som skulle bli glada om ni hjälpte oss med vår kandid... Efterlys­ning - media Kandi­d­atupp­s­atsGU Äldre 4 May 10:04
4
996
Undersökning för kandidatuppsats i Psykologi av oliph­a­ntus Efterlys­ning - media nnnnnnnn
Äldre 2 May 08:49
979 4 Jag och en kompis håller på att skriva våran kandidatuppsats i psykologi och behöver folk... Efterlys­ning - media nnnnn­n­nn Äldre 2 May 08:49
4
979
Snälla svara, kort rolig enkät om logotyper av Stude­n­ten Johan­n­a Efterlys­ning - media 1,0k 0 Det vore jättesnällt om du hjälpte mig med mina studier genom att svara på denna korta, ro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Examensarbete om recensioner och köpbeslut av Gusta­v­molan­d­er Efterlys­ning - media Ramborg
Äldre 28 Apr 23:05
930 3 Hej, vi är två studenter som studerar vid Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som... Efterlys­ning - media Rambo­r­g Äldre 28 Apr 23:05
3
930
KARISMATISKA HEMMASNICKARE SÖKES! av Jarow­s­kij Casti­n­g Efterlys­ning - media 887 0 Är det dags att äntligen få förverkliga byggdrömmarna i sommar? Då ska du söka till TV... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
887
KARISMATISKA HEMMASNICKARE SÖKES! av Jarow­s­kij Casti­n­g Efterlys­ning - media 883 0 Är det dags att äntligen få förverkliga byggdrömmarna i sommar? Då ska du söka till TV... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
883
DIGITALA VERKTYG FÖR FÖRÄLDRASAMVERKAN av Stino­G­ren Efterlys­ning - media 894 0 Hej alla föräldrar!Vi är två studenter från högskolan som håller på med en undersökning kr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894
Två studenter behöver hjälp med insamling av data för masteruppsats av kaabc­h­elong Efterlys­ning - media 863 0 Hej, Jag och min kollega skulle verkligen uppskatta ifall ni skulle kunna ta er tid och sv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
863
Föräldrar! Svara gärna på tre studenters enkätundersökning! av Ellzi­e Efterlys­ning - media 748 0 Hej! Vi är tre studenter som är inne på sista året på högskolan och just nu skriver vår C-... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
748
Mobbad på jobbet av Sara8­5­08 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Behöver hjälp med min enkätundersökning, av dig som är eller har varit mobbad på din arbet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Användare som vill prata modernt familjeliv och Familjeliv.se av jenny­d­amber­g Efterlys­ning - media 742 0 Hej!Skriver en artikel om modernt familjeliv för Svenska Dagbladet. Söker användare här so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
742
Har du varit fosterhemsplacerad? av AnnaK­r­istin­a­yh Efterlys­ning - media 866 0 Var du familjehemsplacerad  i Sverige när du blev 18 år? Vi behöver din hjälp! Enkät med 8... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
866
Hjälp med skolarbete om SMS-lån. Vinn biobiljetter! av EmmaP­e­rsson Efterlys­ning - media Snövits
Äldre 19 Apr 18:20
873 1 Hej,Jag gör ett skolarbete om SMS eller snabblån och undrar om ni kan svara på några frågo... Efterlys­ning - media Snövi­t­s Äldre 19 Apr 18:20
1
873