Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Morgonpigga bebisar! av Karin­7­36 Efterlys­ning - media nimfa
Äldre 24 Feb 22:00
2,1k 2 Har du en morgonpigg bebis hemma, som brukar vakna tidigt? Jag söker två familjer till en... Efterlys­ning - media nimfa Äldre 24 Feb 22:00
2
2,1k
Ilskan och raseriet av Simon SvD Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej alla där ute! Har du lätt för att tappa fattningen? Ser du rött lika ofta som svart... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
TV3 söker singelmammor till en ny säsong av succéprogrammet! av Masti­f­f Efterlys­ning - media 1,1k 0 Nu är det äntligen dags för en ny säsong av succéprogrammet Ensam mamma söker! Vi söker... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
AKUT - Sökes: Otrohet av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,1k 0 AKUT! Söker kvinna som ÄR "den andra kvinnan" i en otrohetsaffär. Anonymt förstås och... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
SVT's "Kan du slå en pensionär?" söker deltagare! av pensi­o­nar Efterlys­ning - media Bingo
Äldre 21 Feb 09:58
755 1 VI SÖKER DUOS (25-45 år) TILL SVT-PROGRAMMET ”KAN DU SLÅ EN PENSIONÄR?”   Två... Efterlys­ning - media Bingo Äldre 21 Feb 09:58
1
755
Uppskattar lite hjälp från er Familjelivare ;) av Proff­e­ssorm­a­rkus Efterlys­ning - media Angiegirl88
Äldre 20 Feb 12:17
1,0k 1 Tjenare! Är 4 personer i en grupp som skulle behöva lite hjälp från er att svara på vå... Efterlys­ning - media Angie­g­irl88 Äldre 20 Feb 12:17
1
1,0k
Mammor som jobbar/bor långt ifrån sina barn av Journ­a­listk­a­rin Efterlys­ning - media 883 0 Jag söker mammor som bor eller arbetar långt ifrån sina barn, alternativt har andra omstän... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
883
Uppskattar lite hjälp från er Familjelivare ;) av Proff­e­ssorm­a­rkus Efterlys­ning - media 1,1k 0 Tjenare! Är 4 personer i en grupp som skulle behöva lite hjälp från er att svara på vå... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Pojk bebis 3-4 månader sökes till filminspelning av Maria Billb­e­rg Efterlys­ning - media viseversa
Äldre 19 Feb 12:31
1,2k 7 B-reel kommer under våren att filmatisera Klas Östergrens romaner Gentlemen & Gangsters. M... Efterlys­ning - media visev­e­rsa Äldre 19 Feb 12:31
7
1,2k
Söker deltagare till livsstilsprogram av Beatr­i­ce02 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej alla medlemmar! Vi på Jarowskij söker deltagare till svt´s livsstilsprogram "Kan d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker deltagare till livsstilsprogram av Beatr­i­ce02 Efterlys­ning - media 821 0 Hej alla medlemmar! Vi på Jarowskij söker deltagare till svt´s livsstilsprogram "Kan d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
821
Söker Deltagare! av Beatr­i­ce02 Efterlys­ning - media 892 0 Hej alla medlemmar! Vi på Jarowskij söker deltagare till svt´s livsstilsprogram "Kan d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
892
Faderskap inte fastställt? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Maja-Stina
Äldre 18 Feb 12:07
998 3 Hej! Jag är frilansjournalist och söker någon mamma där inte faderskapet till barnet är... Efterlys­ning - media Maja-­S­tina Äldre 18 Feb 12:07
3
998
Vill du vara med i TV? av Masti­f­f Efterlys­ning - media Niklas2k
Äldre 14 Feb 13:09
854 4 Gå in på hemsidan nedan för att se vad du kan söka till för spännande program på TV3 just... Efterlys­ning - media Nikla­s­2k Äldre 14 Feb 13:09
4
854
Intervju om OCD! av Liwwe Efterlys­ning - media Liwwe
Äldre 14 Feb 12:51
986 1 Hej! Jag går sista året på gymnasiet och håller på med en uppgift i Psykologi B. Mitt a... Efterlys­ning - media Liwwe Äldre 14 Feb 12:51
1
986
Familjeporträtt, fotoprojekt av Lisel­o­tt 888 Efterlys­ning - media M i l l a n
Äldre 11 Feb 13:38
774 3 Hej! Jag heter Liselott och studerar till bildjournalist vid Nordens Fotoskola Biskops... Efterlys­ning - media M i l l a n Äldre 11 Feb 13:38
3
774
Studie om ditt/dina barns ätande av carol­i­nehjo­r­th Efterlys­ning - media 1,0k 0 Till dig som mamma! Mitt namn är Caroline Hjorth, jag studerar vid institutionen för kostv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Behöver er hjälp, uppskattas av Proff­e­ssorm­a­rkus Efterlys­ning - media Proffessormarkus
Äldre 9 Feb 13:24
1,1k 3 Vi är fyra killar i en grupp som skall undersöka fenomenet Foppatofflor. Skulle uppsk... Efterlys­ning - media Proff­e­ssorm­a­rkus Äldre 9 Feb 13:24
3
1,1k
Blivande föräldrar (BF i februari) för artikel om smärtlindring av Karin­7­36 Efterlys­ning - media 870 0 Är du eller din partner höggravid och vill berätta i en tidningsartikel om hur ni tänker k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
870
Vill du medverka i en teve-serie om föräldraskap? av urfam­i­ljen Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker föräldrar och familjer som vill medverka i en ny tv-serie om föräldraskap! Ha... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k