Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Solvanor för barn av Göran Smith Efterlys­ning - media Göran Smith
Äldre 8 Feb 13:16
642 2 Hej, Jag heter Göran och läser teknisk design på Chalmers.  Som exjobb undersöker jag barn... Efterlys­ning - media Göran Smith Äldre 8 Feb 13:16
2
642
Nyinflyttad söker vänner:) av julir­o­s Efterlys­ning - media 922 0 Hejsan! Nu till våren ska jag flytta till Varberg för studier och arbete vilket ska bli... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
922
kille våldtagen av tjej av illa behan­d­lad Efterlys­ning - media Dagdrömmaren
Äldre 6 Feb 04:27
6,1k 29 Jag har startat denna tråden förut! jag blev på en efterfest drogad å våldtagen av en tjej... Efterlys­ning - media Dagdr­ö­mmare­n Äldre 6 Feb 04:27
29
6,1k
Journalist efterlyser dig som gjort fynd på Tradera eller Blocket av Johan Erlan­d­sson Efterlys­ning - media 938 0 Hej! Jag heter Johan Erlandsson och är reporter på tidningen Kommunalarbetaren. Vi ska... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
938
efterlysning: intervju! av Cissi Vangb­o Efterlys­ning - media 816 0 Hej! Jag jobbar som frilansjournalist och söker en person att intervjua som ofta oroar si... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
816
Redo att träffa den rätta? av Masti­f­f Efterlys­ning - media 895 0 Du tjej eller kille, Man eller kvinna som är trött på att vara singel. Nu söker vi medv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Någon som planerar möhippa? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 878 0 Hej! Jag är frilansjournalist och till en text letar jag efter någon/några som planerar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
878
Undersökning! Är du säker i kollektivtrafiken! av smula­n­90 Efterlys­ning - media 867 0 Hej! Jag pluggar på LTH i lund och håller på med en undersökning för att kunna göra ett bä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
867
Kan du slå en pensionär? av pensi­o­nar Efterlys­ning - media 1,0k 0 DELTAGARE TILL TV-PROGRAM  VI SÖKER HÄRLIGA DUOS (25-45 ÅR) TILL SVT-PROGRAMMET ”KAN... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
någon som vill berätta om det "jobbiga" med att ha barn? av hjert Efterlys­ning - media hjert
Äldre 3 Feb 08:44
2,3k 16 Hej, jag söker mammor, eller blivande mammor som vill berätta om sina tankar och rädslor m... Efterlys­ning - media hjert Äldre 3 Feb 08:44
16
2,3k
deltagare till uppsatsunderökning sökes! av Elins­h­jälp Efterlys­ning - media blomman12
Äldre 1 Feb 12:19
1,9k 5 Hej, Jag skriver min uppsats nu och behöver fler deltagare till min undersökning om at... Efterlys­ning - media blomm­a­n12 Äldre 1 Feb 12:19
5
1,9k
Barn med sömnproblem av Msudd­e­n Efterlys­ning - media blomman12
Äldre 31 Jan 16:08
1,5k 1 Jag jobbar på en dagstidning i Stockholm och skriver på en artikel som bland annat handlar... Efterlys­ning - media blomm­a­n12 Äldre 31 Jan 16:08
1
1,5k
Har du haft sex med fler personer samtidigt? av jokna Efterlys­ning - media 965 0 Hej! Nu är VeckoRevyn på jakt efter en kvinna i åldern 17-26 som har haft sex med fler... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
965
"Den andra kvinnan" av frila­n­s Efterlys­ning - media 916 0 Hej! Jag hade missat att det var i denna tråd inlägget skulle läggas upp, så gör därför... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
916
Barn-ovänliga restauranger och caféer i Sthlm av Joaki­m­carls­o­n Efterlys­ning - media 848 0 Hej, Jag har fått veta av kollegorna på jobbet att det är omöjligt, nästan, att gå och... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
848
Profesionell massör söker gravida för 2 gratis massager. av Massö­r­Nickl­a­s Efterlys­ning - media 123ABC
Äldre 24 Jan 10:36
1,5k 3 Hej, rubriken ovan kan låta märklig, men så är fallet.  Jag är en välutbildad, omskrive... Efterlys­ning - media 123AB­C Äldre 24 Jan 10:36
3
1,5k
Föräldrar med annorlunda syn på barnuppfostran sökes till nytt Tv-program! av Johan­n­a G Efterlys­ning - media 1,0k 0 Har du/ni en annorlunda syn på barnuppfostran som skiljer sig från den traditionella och v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Söker tonårskillar till ett nytt TV-program! av Kriss­y­kickh­i­gh Efterlys­ning - media 949 0 Tonårskillar: Önskar du att du hade mer pengar att röra dig med? Tycker du att dina föräld... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
949
Undersökning om schizofreni! av Mammi­o Efterlys­ning - media Mammio
Äldre 18 Jan 16:41
816 1 Hej! Jag studerar Psykiatri och har nu ett fördjupningsarbete i detta. Jag kommer skri... Efterlys­ning - media Mammi­o Äldre 18 Jan 16:41
1
816
Delta i en rolig/konstig undersökning om föräldraskap! (Oavsett om du har barn själv eller ej) av Danit­r­a Efterlys­ning - media Danitra
Äldre 16 Jan 21:49
1,2k 5 Hej på er! Jag läser på universitetet och vill öva mig lite extra i vetenskaplig metod.... Efterlys­ning - media Danit­r­a Äldre 16 Jan 21:49
5
1,2k