Amningsgruppen

13392 visningar
102 svar

När man är mitt uppe i sin graviditet är oftast inte amningen prioritet ett.
Däremot brukar amingen vara det man fokuserar mest på när man väl kommit hem med sin lilla bebis från BB.
Det är långt ifrån alla som har en från början bra start i sitt amningsliv. Möt likasinnade i denna amningsgrupp, byt erfarenheter och ge varandra tips. Vad fungerar bra, vad fungerar dåligt ?
Philips Avent har i denna grupp 20 st VIP medlemmar som provar produkter från dem, och som kommer vara aktiva och berätta om hur produkterna fungerar.

Produktchef Jenny Davidsson kommer också svara på frågor som är direkt relaterade till Philips Avenst produkter.

I gruppen finns stora möjlighet till diskussion om allt mellan högt och lågt. Kontroversiella frågor som vart ”får” man amma och vart bör man avstå. Inga svar är rätt eller fel.
Vi vill skapa diskussioner så kom och diskutera!
Välkomna!


Har du frågor kring amning så är du varmt välkommen att ställa dom till vår amningsrådgivare:
http://www.familjeliv.se/Forum-15-432/
 

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Mamma­kossa­mu Äldre 5 Jul 14:43 Senaste: Happy­mom Äldre 20 Oct 09:18
Jag har sett många som ammat större barn offentligt. T.ex på tillställningar som Tjejmilen och så på Öppna förskolan. Tycker det är underbart att det finns kvinnor som vågar visa upp detta så.
Skapad av: Plutt­eli Äldre 17 Sep 19:55 Senaste: Lakri­tspip­an Äldre 5 Oct 10:11
Lakrit­spipan
Håller med både plutteli och Clee. Självklart är det pengar som styr. Det låter ju trevligt att Philips Avent är för amning men säljer man nappflaskor så rimmar det lite illa.
Skapad av: Jenny Phili­ps Avent Äldre 16 Jun 17:03 Senaste: vikka­n74 Äldre 18 Sep 11:30
vikkan­74
Jo, jag fick det att fungera nu! Det var den där lilla vita "gummi" "tratten" som saknades..
Ny medlem
Skapad av: Hcede­rberg Äldre 11 Jul 22:07 Senaste: Carol­ineA Äldre 7 Aug 12:57
Jag tror det kan ha varit bara tillfalligtvis! Allra bast ar att forsoka pumpa samtidigt som du ammar, da kan det ibland komma floder! Annars ar en varmdusch innan eller sadand varmepasar bra att lagga pa, men definitivt att amma samtidigt!!!
Ny medlem
Skapad av: Hcede­rberg Äldre 11 Jul 22:12 Senaste: Hcede­rberg Äldre 24 Jul 20:54
Jaha ja man tror nästan att man bara är lite gnällig eller att det är något som snart går över. Tack ¨så mycket för hjälpen! Jag har använt Avent bröstvårtssalva men eftersom.
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Forum­värd Äldre 16 Jun 15:33 Senaste: Obesvarade
0