• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Carolina1979

Vääntar otåligt på mail från sagomamma och meli så jag kan få beställt ett startkit - vill också sätta igång o göra fina saker!

• Skumpis

mamma i småland - Jag tycker att "3L lim på rulle" är det absolut bästa. Finns på pysselpunkten.

Nu har jag gjort värsta utmaningen. Är med i en receptswapp så jag har bakat världens godaste kaka för att ta kort på den . Och jag har för tillfället godis och kaffebrödsstop _Hela_ kakan åkte in i frysen Gör om det om ni kan!

• smurfan73

Nu gott folk så har jag scrappat en  låda till maxen. Där i ska vi lägga alla grattiskort och vykort som han får genom åren
    Den ligger i mitt galleri under "övrigt pyssel"

Den är gjord av en grafikkortslåda

• Lingonflickan
    Skumpis: Tack. Ska se om jag kan få tag i den i morgon, kanske fotobutiker oxå har? Måste göra klart min LO tll på söndag. Håll tummarna.
  • Fnyz

MiS: 3Ls rulle använder jag å...suuuperbra....men eftersom den är så bra så använder jagden så gärna till allt så den går åt fort

Nu ligger min senaste skapelse ute i galleriet. det är en dubbel LO som heter "3 månader, På midsommar" har både lagt upp den som dubbel och var sida för sig så man kan kika lite närmare

• Sagomamma
    Carolina1979 skrev 2006-07-07 20:40:34 följande:
    Vääntar otåligt på mail från sagomamma och meli så jag kan få beställt ett startkit - vill också sätta igång o göra fina saker!
    Du har (lååångt) mail
  • Mystjejen

hej! har kikat in hos några av er, jättefina LO:s...

• Wirre

hej allihopa...
    måste fråga hur många av er som skriver ut era kort hemma och hur många som beställer från ex. expert???
    Här har skrivaren fått slut på färg och måste därför framkalla via expert.. såå segt att behöva vänta för att få tillräkligt många kort mm

♥Felizias mamma♥
  • smurfan73

Hejsan !! Jag beställer mina kort från onoff. Tycker det e smidigast å så blir dom mycket klarare och finare än om jag skulle skriva ut dom här hemma.

Ny LO nu åsså hehe. Tack för alla snälla kommentarer om lådan i min gästbok

Svar på tråden Scrapträsket 2