Scrapträsket 2
Jo - Jättefin! Men vad är mesh? Kul att flera har hakat på min utmaning att använda något nytt på sina LOs
Ops, fotbollen har börjat.....
Jo - Jättefin! Men vad är mesh? Kul att flera har hakat på min utmaning att använda något nytt på sina LOs
Ops, fotbollen har börjat.....
HJÄLP!!! Någon som provat önskelistan på House of Paper??? Nu har jag lagt 53 produkter där i och skulle testa hur man får över dem i varukorgen. JAG HAJJAR INTE
GAAAHHHH... Vilken idiotisk sida!!! Va fasen ska man då med wishlist till??? Hela poängen försvinner ju Känner för att bojkotta H.o.P men jag har inte råd
Hoppar in och skriver utan att ha läst ikapp. Känner mig så fräck idag
Jag är så himla glad! Jag har scrappat tre LO idag
REKORD!!! Mammsy har varit här men jag tjuvstartade med en LO innan hon kom och gjorde sen två medan hon var här. Vi har varit jätteduktiga och haft jättekul! Det är bara såååå himla kul att scrappa tillsammans med andra!
Fotar mina alster gör jag imorgon
Två nya LOs i galleriet. Egentligen tre men den ena kan bara jag se Den är till skissutmaningen om 1,5 vecka.
Cia o Krabaten - Javisst är det kul att trixa med korten Det är myyyyyyycket roligare att scrappa nu
Åh, nu funkar min dator igen Nu ska jag försöka hänga med här i tråden igen
1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
Skärmaskin, Photoshop, Bazzill, chalk, tejp på rulle.
2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en lo?
Stickers i olika former. Fast som någon sa, man ska aldrig säga aldrig
3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
Pysselpunkten (trevlig sida, bra service) ScrapAddicted (Bra priser och stort sortiment)
4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
Inga direkta "fel". Är man nybörjare så är man
5. Ditt bästa tipps för att ta sig ur en scrapblock
Lifta! Är scrapblocken kraftig så lifta en LO rätt upp och ner. Eller gör ett kort.
6. Ditt bästa tipps för övrigt.
När jag framkallat foton sitter jag en kväll och matchar papper och foton med varandra. Sen lägger jag foton + papper i en plastficka för varje LO. Sen när man väl ska scrappa så blir det mycket enklare och tar inte så lång tid.
Mitt andra tips är att hitta någon att scrappa med då och då. Det är skiiiiitkul och inspirerande!
Ingen som gillar mönstersaxar Får erkänna att det även är mitt sämsta köp
Har aldrig använt dem fast nu blev jag ändå lite sugen på att göra en LO med bara mönsterklippta papper