Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Åh, min BabysimLO skulle jag sparat till färgutmaningen på cybercropen märker jag

• Skumpis

Är det någon som vet om akrylfärg är vattenfast???? Jag tänkte måla med min akrylfärg på ett lakan för att få till en fiskedamm till min sons kalas. Lakanet tänkte jag sen spara inför kommande kalas så det vore ju bra om färgen satt ordentligt.

• Skumpis

claudia - En monterad stämpel sitter på en träkloss och är klar att använda. En omonterad är bara själva gummimojsen så den måste du själv montera på klossar. Mycket billigare att köpa omonterat och inte särskilt jobbigt att montera. Du behöver ett klisterpapper och en eller ett par klossar.

• Skumpis

claudia - Det finns olika klossar men jag använder akrylkloss och EZ-papper. Det räcker med att köpa ett papper och två ganska små akrylklossar. Det finns en billig sida som jag tyvärr inte minns vilken det är.

• Skumpis

Fnyz - Pysselpunkten. Och Scrapaddicted för hennes priser och utbud. Fast jag har inte provat så många butiker. Orkar inte surfa runt.

• Skumpis
    tr3z skrev 2006-07-11 13:48:42 följande:
     Jag har köpt en fyrkantsform, men ingen skärare Men jag tänkte jag skulle göra det nästa gång jag ser en, för det är ju SUPER att kunna göra runda cirklar utan att behöva leta runda föremål att rita av

Vad är det för fel på passare? Något ska man väl ha de gamla matteverktygen till

*kikar in till minneskatten*

• Skumpis

annika - Jo, det är ju bättre med verktyg men jag syftade mer på trez som springer runt och letar runda föremål

Oj vad sugen jag blev att shoppa på minneskatten. 18 kr för Fluid Chalk Tyvärr var det fast frakt på 59

• Skumpis

Jag älskar också min Silent Setter. Köpte min på mässan i Lerum för 199kr.

annika - Vad gör du med gelepennorna? Jag har bara en vit som jag använder som blänk till foamstampsen. Har du _alla_ fluid chalk? Jag som trodde jag hade många. Har väl ca 10-12 stycken

• Skumpis
    tr3z skrev 2006-07-11 22:08:39 följande:
    åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............
    När betalade du? Jag betalade igår eftermiddag och väntar på min bekräftelse.
  • Skumpis
    scrapgodis75 skrev 2006-07-11 22:35:39 följande:
    Ja ghar en liten fråga?Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?
    Det jag tjänar mest på, dvs beroende på hur mycket jag ska handla. Ska jag handla för över 500kr så är ju 10-15% bättre än fraktfritt.

Jag sitter här och scrappar för en receptswapp. Det är sååååå kuuuuul. Rekommenderas verkligen som omväxling till LOsarna. Just nu finns en receptswapp på Scrappiz med Kakor i långpanna. Gissa om det blir massa mumsiga recept Platser finns kvar så skynda skynda anmäl er till receptswappforumet!!!
Svar på tråden Scrapträsket 2