Scrapträsket 2
Åh, min BabysimLO skulle jag sparat till färgutmaningen på cybercropen märker jag
Åh, min BabysimLO skulle jag sparat till färgutmaningen på cybercropen märker jag
Är det någon som vet om akrylfärg är vattenfast???? Jag tänkte måla med min akrylfärg på ett lakan för att få till en fiskedamm till min sons kalas. Lakanet tänkte jag sen spara inför kommande kalas så det vore ju bra om färgen satt ordentligt.
claudia - En monterad stämpel sitter på en träkloss och är klar att använda. En omonterad är bara själva gummimojsen så den måste du själv montera på klossar. Mycket billigare att köpa omonterat och inte särskilt jobbigt att montera. Du behöver ett klisterpapper och en eller ett par klossar.
claudia - Det finns olika klossar men jag använder akrylkloss och EZ-papper. Det räcker med att köpa ett papper och två ganska små akrylklossar. Det finns en billig sida som jag tyvärr inte minns vilken det är.
Fnyz - Pysselpunkten. Och Scrapaddicted för hennes priser och utbud. Fast jag har inte provat så många butiker. Orkar inte surfa runt.
Vad är det för fel på passare? Något ska man väl ha de gamla matteverktygen till
*kikar in till minneskatten*
annika - Jo, det är ju bättre med verktyg men jag syftade mer på trez som springer runt och letar runda föremål
Oj vad sugen jag blev att shoppa på minneskatten. 18 kr för Fluid Chalk Tyvärr var det fast frakt på 59
Jag älskar också min Silent Setter. Köpte min på mässan i Lerum för 199kr.
annika - Vad gör du med gelepennorna? Jag har bara en vit som jag använder som blänk till foamstampsen. Har du _alla_ fluid chalk? Jag som trodde jag hade många. Har väl ca 10-12 stycken