Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

scrapgodis75 skrev 2006-07-11 22:35:39 följande:
    Ja ghar en liten fråga?Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?
    Nä, jag ångrar mig Fraktfritt lockar mest. Rent psykologiskt så känns det inte bra när man måste belala 60 spänn för "ingenting". Jag är en lättlurad typ som _alltid_ faller dit när en butik har fraktfritt

*längtar till mässan då ALLT är fraktfritt*
  • Skumpis

Är det någon som använt refill till fluid chalk? Funkar det bra?

• Skumpis

Jag har också tröttnat på alla mina papper Har långt över 100 papper hemma som jag säkert aldrig kommer använda Fast man vet ju aldrig

• Skumpis

Lilla Lila - Du har sån tur att mässan är just i Göteborg Det är på Svenska mässan första helgen i september. Tror att kortmakaren.se har mer info.

• Skumpis

PamPam

Vad kostar knappar i knappbutiker??? Typ små vanliga knappar?

Idag kom mitt Pysselpunktspaket Så fort sonen vaknar ska vi knalla upp till Hemköp och hämta det

• Skumpis

Jag fick paket från Pysselpunkten igår. Blev lite besviken på Chipboardbokstäverna jag hade beställt De var betydligt större än jag hade tänkt så jag vet inte hur jag ska använda dem *snyft* Tips någon?

Nu väntar jag på paket från Sagomamma (när skickar du det??? *ivrig* ) Skulle egentligen bara beställa en enda chalk för min favvis är slut (och det kan man dö av ). Så bra att man slipper betala 59 kr i frakt om man bara vill ha en chalk Fast nu råkade det bli lite mer än så Oskyldig

Funderar även på att göra en liiiiten beställning från Scrapfun Oskyldig

Och sen blir det en stor beställning från ScrapAddicted nästa månad. Måste köpa ett nytt album. Men sen ska jag inte shoppa förrän på mässan

Ni som ska på mässan i Göteborg; Vilken dag ska ni gå? Vi kanske kunde luncha ihop? Vore kul att kika på varandras shopping och tipsa om vart man hittar saker billigast Framför allt vore det kul att träffas IRL.

• Skumpis

N C - Jag är så usel på att använda monogram Fast just därför borde jag kanske öva I så fall har jag ju 125 monogrambokstäver att öva med nu då Fina LOs förresten!!!

Weklund - Sagomamma och Meli här på tråden har egna butiker. De hjälper dig säkert! Skriv en rad i deras gästböcker.

• Skumpis

Weklund - Som absolut nybörjare med inget material hemma skulle jag köpa på mig 5 mönstrade papper, 10 matchande Bazzill, fotofix, ett paket med flerfärgade brads, en brun chalk och någon dekoration jag gillar tex knappar eller blommor. På det kommer man ganska långt när man är nybörjare. Det blir ca 200 kronor.

• Skumpis

Weklund - Länken funkar inte utan man kommer bara till Panduros förstasida. Personligen tycker jag panduro är tråkiga när det gäller scrapbookingprodukter. Jag skulle hellre plocka ihop något själv.

• Skumpis

Weklund - hihi... fast jag vet vilken djungel det är när man är nybörjare. Köpte mina första saker i december.

Svar på tråden Scrapträsket 2