Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Sagomamma skrev 2006-07-13 13:28:33 följande:
     Skickat såklart
    IIiiiiii... då kanske man får paket imorgon då TACK! Hoppas på att få färdigt min receptswapp när jag är på jobbet
  • Skumpis

drama - Min småtting är snart ett år. Jag scrappade inte innan han föddes så jag hade ingen stil innan dess. Har fortfarande ingen stil Och ingen tid heller

• Skumpis

Myskatten - Jag trodde att Bazzill _var_ en slags cardstock *förvirrad* Jag köper bara Bazzill. ÄÄÄÄääääälskar Bazzill

Kul att du är här igen Cheri

Drama - Jag scrappar i perioder. Tar ledigt från familjen och scrappar med scrapkompisar. Och ibland på kvällarna när lillfisen har somnat.

• Skumpis

Mystjejen - Jag har ett ordentligt lager med Bazzill. Köper helst linnestruktur. Sen har jag prover på monoserien som jag använder när jag ska beställa titlar från scrapfun. Tröttnade på att få hem titlar i fel nyans.

• Skumpis

Sagomamma - Tack för fint litet paket idag. Och tack för småkrypen som låg i

Idag har jag varit i stan. De senaste gångerna jag varit inne så har jag bara kommit hem med scrapgrejer. Idag kom jag dock hem med kläder. Vilket slöseri!!! Skäms på mig!!!

• Skumpis

Pappersbiten har fraktfritt på ordrar över 300 fram till i morgon om någon missat detta Själv låter jag bli. Tror jag

• Skumpis

annika - Vet inte. Har inte provat än Skrattande

• Skumpis

skrutthumlan - Man kan ha mönstrat som grund. Jag brukar ta fram 3-4 papper som matchar varandra (enfärgat och mönstrat) och sen prova mig fram lite. Ibland blir det cardstock som grund, ibland mönstrat.

• Skumpis

VAd ska du köpa för album? De som ScrapAddicted har för 249 är skiiiiiiiitsnygga. Fuskmocka i massa olika färger. Jag beundrar albumet mer än jag beundrar innnehållet

Svar på tråden Scrapträsket 2