Scrapträsket 2
Sitter och planerar en förlossningsLO. Vill gärna ha med min förlossningsberättelse men den är ju över två A4 Hur har ni gjort med det???
Sitter och planerar en förlossningsLO. Vill gärna ha med min förlossningsberättelse men den är ju över två A4 Hur har ni gjort med det???
TAck för era tips. Tror jag måste korta ner ordentligt för det går inte att vika ihop 3 A4 papper
Var köper man tunnt A4-papper som är syrafritt???
Hmmm... vellum har jag ju hemma. TAck för tipset Sagomamma!
Cia - ja, jag kanske också ska linda in lite
Hihi... Nu ska jag hem till Mammsy och scrappa. Scrapväskan är packad. Shoppinggalen? Jag???
Hjälp jag behöver synonymer på Tänder, än så länge har vi Tandsingar, Bissingar, Huggisar,Risgryn...
Cia - Nötter??? Ja, det har han två men de tänker jag _inte_ skrappa om
Nu ligger dagens skörd i galleriet. Konstigt nog blev det bara två LOs på 8 timmar Fast det blir väl så när man ska titta på varandras saker och be om råd osv
LOsarna är dåligt fotade så jag fotar dem bättre imorgon. Dessutom har jag gjort ett par justeringar. Välkommen in och risa och rosa
Hmmm... borde jag ta bort fotohörnen på "Grönt är skönt"? Tycker inte riktigt de passar in.
Mystjejen - Åh, vad synd att du tappat bort fotona. Hoppas de dyker upp så småningom!
Dumma Götebort som bara har _en_ liten scrapbutik
Fast 2xA räkna med att bli besviken. När man står där och håller i grejerna så blir man snål när man vet hur mycket mindre de kostar i nätbutikerna. Åtminstone blir jag det Fast det är ju alltid trevligt att känna på allt innan man går tomhänt därifrån
Ny receptswap på Scrappiz för er som gillar att scrappa recept Jag har aldrig prövat tidigare men tänkte göra ett försök
mamma i småland - Jag tycker att "3L lim på rulle" är det absolut bästa. Finns på pysselpunkten.
Nu har jag gjort värsta utmaningen. Är med i en receptswapp så jag har bakat världens godaste kaka för att ta kort på den . Och jag har för tillfället godis och kaffebrödsstop
_Hela_ kakan åkte in i frysen
Gör om det om ni kan!