Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Iiiiiiii.... post från scrapfun Nu ska jag göra färdigt två LOs. Den ena har jag haft liggande i säkert 5 månader och bara väntat på en rubrik. Den LOn är naturligtvis asful Den andra är en liftad variant

• Skumpis

Två nya i mitt galleri. Var tvungen att doodla liiiiiiite bara för att ni pratade om det Ris och ros mottages tacksamt!!! Även om jag inte kommer ändra något så är det väldigt tacksamt att få synpunkter utanför sin egna hjärna Jag ändrar mig kanske till nästa gång

• Skumpis

Tack vad snälla ni är Det var inte mycket till doodling men alltid en början Vågade prova eftersom jag liftat LOn och den gick så snabbt att göra. Vågar ju knappast göra det när man suttit flera timmar med en LO

• Skumpis

bitte - Åh, din fuskis Räcka ut tungan Jag vill också shoppa!!! Penga mun

• Skumpis

Jo - Lägg undan i kuvärt och klistra igen. Det gamla barndomstricket funkar fortfarande för mig. Jag la dit 200 igår

• Skumpis

Tack för grattisarna Känns konstigt att vinna en scraputmaning Kul att dela vinst med Mammsy eftersom vi faktiskt satt och gjorde våra LOs tillsammans

Nu ska jag scrappa. Lika bra att passa på när man är inne i ett stim

• Skumpis

Ny LO i mitt galleri.

Kikar in och läser ikapp senare men nu ska jag sova med min son ZZZZzzzz....

• Skumpis

Jag har använt Clas Olsons akrylfärg för 39 (eller 49) på mina senaste LOs. Jättemånga små tuber som verkar räcka jättelänge

Och idag var jag i Ullared och köpte fotofix för 9 kr styck

*ÄÄÄÄÄÄÄlskar att shoppa billigt!!!!*

• Skumpis

bitte - Nä, är det sant Varför förföljde du inte min sambo tills jag dök upp? Och missade du fotofixen???

Svar på tråden Scrapträsket 2