• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

DQ Ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet varför känner jag ingen som bor i usa?!

• Fnyz

ååååååååååååååååå jag säger bara 3 bugs in a rug

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-03 16:50:28 följande:
    ååååååååååååååååå jag säger bara 3 bugs in a rug
    Fnyz dom finns redan hos scrapaddicted! Sååååå ja sååå jaa inte shoppa bort hela matkassan nu
  • dramaqueen

Jag var ju på Skapa med Blue V här om dagen och där gick hela denna månads scrapkassa så jag får hålla mig till nästa månad iaf ... Om jag inte kan hitta nåt jag kan sälja på tradera förstås ... Cool

tre månader sedan vi blev igångsatta = o tiden går så fort!
  • Fnyz

funderade på å göra en RAK till min kompis som ska börja scrappa...men jag vet inte hmmmm....

• smurfan73

Vad är en RAK för ngt ?

från den ständiga nybörjaren

• Pyret78

Fnyz: Jag har shoppat 3 bugs ja´ Så nu finns det i min papperssamling

• lillvilda

jag var å brända pengar idag på scrpbookbutiken i göteborg. pengarna rulalr på snabbt när man köper album å papper. men nu vill jag ju inte börja jobba nästa vecka jag har ju massor att scrappa.

• Anne81

MAMMSY: då kanske du skulle kunna svara på mitt tidigare inlägg=)

Hej på er, kom hem nu och hade fått ett paket från min syster vsom är i USA. Det var lite papper och stickers, en foam stamp som är en delfin fint och roligt. Jag har inte så stor koll på vad som är billigare "over there" vad bör jag be henne köpa?

• MAMMSY
    Anne81 skrev 2006-08-03 18:40:07 följande:
    MAMMSY: då kanske du skulle kunna svara på mitt tidigare inlägg=)Hej på er, kom hem nu och hade fått ett paket från min syster vsom är i USA. Det var lite papper och stickers, en foam stamp som är en delfin fint och roligt. Jag har inte så stor koll på vad som är billigare "over there" vad bör jag be henne köpa?
    Hmn.. Nästan allt e biligare Jag hade bett henne å köpa en massa olika alfabet  å foamstamps sen e qk stängerna billigare där även om dom e dyra.. å papper å dekorationer i massor, kika in lite på www.lifetimemoments.com så kan du göra en beställning där å få den skickad till din systers hotell (?) så vet du ju att du får grejer du vill ha
Svar på tråden Scrapträsket 2