• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mystjejen

Oj vad mycket ni skrivit...

Har ett litet tips eller ja en grej jag kom på...
    Hittade en låda med gamla kort och dyl. En del var från farmor, mormor och andra som betytt mycket. Och det var såååå kul att läsa.
    Då kom jag på vad ens egen skrivstiv kan betyda mycket även om man själv tycker man skriver fult så kan det betyda jättemycket för en annan.
    Tänkte bara beratta om det, så att man inte bara använder "färdig" text untan handskriver en del med...
    Lite konstigt skrivet kanske men ni förstår nog vad jag menar...
  • skrutthumlan2

skumpis, tack för tipset! Det blir nog ett annat blå o vit randigt album istället, kostar 170kr. Men det du tipsade om var jättefint det med!
    FÅr vänta med att köpa det där andra albumet tills jag får en bebis:)

• Loppan79

Carolina1979 - kolla på scrappiz under artiklar, där finns ganska mycket dikter, texter osv...

• Loppan79

Nu har jag äntligen skickat iväg min order. Det blev bara på scrapbookbutiken, jag hittade såååå mycket fina saker där Beställde ett nytt foamstampalfabet, bladpunch, lilla retropunchen mm. Längtar sååå mycket till jag får mitt paket och sen snällt kan lämna över fakturan till pappa (Det är kul att fylla år )

Skulle även beställa på scrapoteket men blev så less för mitt internet bara låser sig och ordern försvinner. Efter att ha påbörjat en order typ sjuttielvatusengånger så gav jag upp! Aja, det blev dyrt nog på scrapbookbutiken så det var kanske lika bra

Nu ska jag gå och sussa. Godnatt!

• Johannapanna

Apropå album, jag scrappar i lettersize/A4 (stående) och har jättesvårt att hitta fina album. Är det nån som har tips på ställen där man kan hitta fina sådana?

• Porslinsdockan

Bröllopsalbum jag fick beställning på

12 års kort t min kusin

19 årskort t min kusin

19 årskort t min kusin

Ett 10 min scraptest, blev sådär nöjd

• Bejbi78

Någon som vet var jag kan få tag på Pink Cat Studio-stämplarna Coffee/Tea?! Har letat överallt känns det som *suuuuuuck*

• Fnyz

god morgon...jag blev aldrig klar med min LO igår så jag ska fortsätta idag. sambon kom hem å störde mig inatt

Svar på tråden Scrapträsket 2