• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

annika - jag ska beställa ett par förstoringar vid nästa beställning. Är också sugen på att göra sådana LOs. Förstoringar och så  i svartvitt.

• Cia o krabaten

Grattis till jobb Trez och superläcker LO Annika!
    *Avis på alla som kan doodla snyggt*

• Marajjah

Trez
    Ååå, nu blir jag avis. Precis ett sånt jobb som jag också skulle vilja ha ju... Men, jag får inget.

Annika
    Supersnyggt!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • tr3z

Marajjah - får du inget? Här var det inte ens jag som sökte, det var en rektor som ringde upp mig efter att ha sett mitt CV på offentligajobb.se!! Jag vart helt chockad!

• Jo79

Det är mycket jag vill ha..... förvaring är dock ganska prioriterat känner jag, Har köpt några cropperhopper....förvaringar för papper (totalt tappat ordet... ) och ska köpa några dividers (tror jag?) Dessa engelska ord!! på mässan. Och en MAAAAASSA papper såklart.... har en liten lista som ligger här brevid och den bli längre och längre för var dag som går.... Kanske några små stämplar oxå. Blir mer och mer sugen på det faktiskt.

Grattis till jobbet Trez!! Jag har oxå ångest, ska börja jobba igen på måndag och Ellen ska skolas in på fsk och hela familjen blir riktigt svensson.... Undrar när jag ska ha ork till att scrappa...?

Oooo vilken fin Annika!! Jag har inte kunnat hålla mig på vita bazziller utan beställde ett gäng alldeles precis nu. Hoppas verkligen att de finns kvar, har försökt så många gånger och fått till svar att de är slut. Då blir jag grinig!!

Mamma till KaramEllen
  • annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-03 21:53:01 följande:
    Det är mycket jag vill ha..... förvaring är dock ganska prioriterat känner jag, Har köpt några cropperhopper....förvaringar för papper (totalt tappat ordet...) och ska köpa några dividers (tror jag?) Dessa engelska ord!! på mässan. Och en MAAAAASSA papper såklart.... har en liten lista som ligger här brevid och den bli längre och längre för var dag som går.... Kanske några små stämplar oxå. Blir mer och mer sugen på det faktiskt.Grattis till jobbet Trez!! Jag har oxå ångest, ska börja jobba igen på måndag och Ellen ska skolas in på fsk och hela familjen blir riktigt svensson.... Undrar när jag ska ha ork till att scrappa...? Oooo vilken fin Annika!! Jag har inte kunnat hålla mig på vita bazziller utan beställde ett gäng alldeles precis nu. Hoppas verkligen att de finns kvar, har försökt så många gånger och fått till svar att de är slut. Då blir jag grinig!! Mamma till KaramEllen
    Nä, jag kan nog inte hålla mig jag heller; de känns helt oumbärliga just nu!
  • Mystjejen

Annika: Jättefin!!

Mammsy: TACK!!! För tipset om Pixaco! Har beställt där nu och det blev 95 st kort, 3st förstorningar och allt gick på 50:- eller runt 70:- med frakt... BILLIGT!!!!!
    Nu ska fundera lite på veckans utmaning...
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-03 21:46:06 följande:
    Tack, Malin; det är en gammal svart knapp som jag målat med vita prickar, med vanlig gelpenna...har blivit som tokig i knappar; tycker det är jättesnyggt! Och mina absoluta favvisar just nu är FÖRSTORINGAR! Bara EN STOR bild på varje LO...
    En till knapptokig OCH bazzilblomms tokig
    Mystjejen vad kul, jag längtar oxå efter mina kort
  • Johannapanna

Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska scrappa en av mina bilder. Bebis ligger på vit handduk och har vit body på sej. Vad ska jag använda för färger för att fotot inte ska se blekt ut?

Svar på tråden Scrapträsket 2