• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-03 22:25:45 följande:
    Annika: Sätter man på klistermärkena på chipboardsen och så färglägger dem som man vill eller hur gör man?
    Det är pappkartong som är obehandlad; du kan måla, klä med snyggt papper, sy, inka, ja, precis vad som helst!
  • MAMMSY
    tr3z skrev 2006-08-03 22:25:46 följande:
    nä, jag måste sova, det har varit en alldeles för händelserik dag för mig idag! (drömde fressten om scrapträsket i natt, liiiite jobbigt!! )
    haha har jag oxå gjort!
  • Matriark

Hehe.. Jag satt just och ojade mig över att det blivit en skåra i underlaget på min rotary trimmer, och att papperen jag skär börjar präglas av den skåran. Det borde vara utbytbart tyckte jag då... Varpå min sambo plockade bort det och vände på den..Skrattande Sen när det blivit urgröpt där är det ju bara att vända undersidan uppåt så har man ju två sidor till att nöta på. Oj vad dum jag kände mig, men tacksam för min finurlige sambo.

• Marajjah

Trez
    Näe, jag har sökt och sökt lärarjobb, men det finns inte många och de som finns går till långt mkt mer rutinerade lärare än jag. + att det faktum att jag är gravid nog inte är så tilltalande.

Annika
    Verkligen jättesnygga chipboard. Satt alldeles nyss och dreglade framför Pysselpunktens sida.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Johannapanna

Annika: Aaaa, så blommorna och hjärtana är också chipboard? Jag trodde det var etiketter.

• MAMMSY

Nu måste jag sova... Blää det e mycket roligare att prata med er!

• MAMMSY

Å medans jag sover kan ni hjälpa mig att hitta papper till det här fotot

• Carolina1979
    MAMMSY skrev 2006-08-03 22:44:32 följande:
    Å medans jag sover kan ni hjälpa mig att hitta papper till det här fotot
    Åhh - Lisberg!
  • Pyret78

Skumpis: Jag gjorde en beställning på scrapaddicted den 27/7. Såg inte att man skulle invänta nåt personligt mail, så jag betalade in den summan som stod på den första orderbekräftelsen som kom. Betalningen gjorde jag på lördag kväll (29/7).
    Igår kom ett paket från scrapaddicted
    Tyvärr var det ju nå´t som var slut, men då ersatte hon med ett likvärdigt papper ur samma serie eftersom jag varit snabb o betalat
    Det gjorde absolut inget, då jag ändå inte kom ihåg vad jag beställt för mönstrade

Svar på tråden Scrapträsket 2