• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-04 10:04:29 följande:
    Annika: Oj, vad snyggt det blir! Måste jag testa!
    Ja, det är jättesnyggt!
  • annika5064
    Carolina1979 skrev 2006-08-04 10:29:03 följande:
    Wee - nu kom posten, beställde från Pysselpunkten SENT i onsdags kväll och idag fick jag paketet
    Hon é snabb, Lina...
  • Carolina1979
    annika5064 skrev 2006-08-04 10:35:28 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-04 10:29:03 följande: Wee - nu kom posten, beställde från Pysselpunkten SENT i onsdags kväll och idag fick jag paketet Hon é snabb, Lina...
    Ja, helt klart
  • pylle

he j på er!
    Är nybörjare på det här med scrapping, men känner redan att jag är fast =). Min första LO ligger nu i mitt bildgalleri, den blev ju inte så himla bra men det är ju mins första också.

Risa och rosa gärna.
    Det som inte var så bra var väll att man inte ser texten så bar men man lär sig nog med tiden.

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-04 11:05:58 följande:
    he j på er!Är nybörjare på det här med scrapping, men känner redan att jag är fast =). Min första LO ligger nu i mitt bildgalleri, den blev ju inte så himla bra men det är ju mins första också.Risa och rosa gärna.Det som inte var så bra var väll att man inte ser texten så bar men man lär sig nog med tiden.
    den är jättefin speciellt för å vara ett första försök
  • pylle

Tack Fnyz, det är ditt fel det här att jag börjar bli fast i det här träsket =)

• Mystjejen
    pylle skrev 2006-08-04 11:05:58 följande:
    he j på er!Är nybörjare på det här med scrapping, men känner redan att jag är fast =). Min första LO ligger nu i mitt bildgalleri, den blev ju inte så himla bra men det är ju mins första också.Risa och rosa gärna.Det som inte var så bra var väll att man inte ser texten så bar men man lär sig nog med tiden.
    Tyckte den var fin...
  • claudia79

skumpis: ..iofs men jag tror jag chansar ändå

• claudia79

hur är det förresten med er andra?
    Jag har ett litet förråd av dekorationer och papper, men har svårt att enbart använda mig av det jag har hemma till nya LO:s. Tycker det är lättast att skissa en LO och sen köpa hem ev nya grejer till den..hur gör ni???

Iofs känns det ju inte som ett problem eftersom jag gäärna shoppar scrapgrejer men ändå

Svar på tråden Scrapträsket 2