• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • claudia79

puh!det blev en "dyr" helg Igår shoppa ja för 400:- på scrapaddicted och ikväll för nästan lika mycket på scrapkammaren Men hon hade ju iofs rea så det blir ju bra, om hon nu har grejer kvvar vill säga..
    jag får väl trösta mig me att jag inte ska gå på mässa(snyft!)

Mia2005: jättefina Lo:s

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-05 23:33:21 följande:
    god natt
    Har du inte lagt dig än
  • Skumpis

Niccipicci - Min gravLO heter "I mammas (stora) mage"

Nu finns den ena av gårdagens LOs i mitt galleri. Den andra sparas till utmaningen. Tar gärna emot ris och ros som vanligt

• Fnyz

god morgon.. la en beställning hos scrapkammaren igår å visst ska man vänta på en personlig bekräftelse innan man betalar ? så ma vet att allt finns hemma speciellt nu när hon hade rea kan de ju bli slut på nå.

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 09:30:27 följande:
    god morgon.. la en beställning hos scrapkammaren igår å visst ska man vänta på en personlig bekräftelse innan man betalar ? så ma vet att allt finns hemma speciellt nu när hon hade rea kan de ju bli slut på nå.
    Ja vänta tills du fått en bekräftelse för det var mycket som var slut..
  • Fnyz

men om massa saker är slut så man inte kommer över 300 måste man väl så lägga till saker på listan

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 09:58:19 följande:
    men om massa saker är slut så man inte kommer över 300 måste man väl så lägga till saker på listan
    Japp..
  • Niccipicci

Skumpis
    Ja, det blev i mammas mage. Tyvärr hade jag inte bokstäver så det räckte till så jag måste nog en sväng till stan idag igen för att få den färdig. Oj, vad kul detta var. Jag är helt beroende redan. Var det iofs redan när jag började inhandla scrapgrejjer

• Ellisen

liinda: jag hade också sambo o barn med mig, men skickade in dem till barnrummet

Det var verkligen superroligt att handla "live", har inte gjort det i en ordentlig scrapaffär förut. Det är ju lite lättare att handla de saker som man bara funderar på att handla på nätet, men som man är lite osäker på...

Nu vill jag ha hem mina kort!!

Svar på tråden Scrapträsket 2