• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

Hahaha snacka om att man e totalt scrapskadad Sitter å planerar för dotterns födelsedagskalas imorn Julia fyller 1 imorn Å HUR GICK DET TILL???!!!!!
    Men iallafall så sitter jag här nu å funderar lite på vad hon ska ha på sig å kommer på mig själv med att planera in kläder efter vilka papper jag kan använda till en Kalas LO
    ÅÅÅ vad jag vill scrappa mera nu det var så kul igår när skumpis var här Men jag måste ju städa!!!

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2006-08-06 10:58:13 följande:
    Hahaha snacka om att man e totalt scrapskadad Sitter å planerar för dotterns födelsedagskalas imorn Julia fyller 1 imorn Å HUR GICK DET TILL???!!!!! Men iallafall så sitter jag här nu å funderar lite på vad hon ska ha på sig å kommer på mig själv med att planera in kläder efter vilka papper jag kan använda till en Kalas LO ÅÅÅ vad jag vill scrappa mera nu det var så kul igår när skumpis var här Men jag måste ju städa!!!
    hahaha..känner igen mig "Allt för scrappingen"!!!!
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 11:02:08 följande:
    hahaha..känner igen mig "Allt för scrappingen"!!!!
    Ja det e ju mitt nya motto "Allt för scrappingen" det eller "En för alla å Alla för scrapping"
  • dramaqueen
    SkrattandeSkrattande Ni är för härliga brudar Skrattande men jag förstår er PRECIS Cool
    Prinsessan tre månader -- ny månadsbild i galleriet!
  • Ellisen

Det är så härligt med er tjejer! Jag är stolt scrapskadad

• MAMMSY
    Ellisen skrev 2006-08-06 11:21:00 följande:
    Det är så härligt med er tjejer! Jag är stolt scrapskadad
    Kan man vara scrapskadad på nått annat sätt

Å vad jag älskar BG Sweet Pea alyssa å Jack serien (dom jag använt på dom 2 nya) jag vill göra ett helt album med dom!!!!
  • Fnyz

å snart snart sanrt ska jag åka till scrapträffen lääängtar

• Skumpis

Fnyz - Fuuuuuuuuskis Räcka ut tungan Stackars mig måste tillbringa dagen med sambo och barn FlörtSkrattande

• claudia79

ja ja börjar känna igen mig i att va scrapskadad - man drömmer om scrapträsket och tänker på papper och fotokombinationer i de mest konstiga situationer Sen är det som Meli skrev i ts att det är beroendeframkallande och inte minst att shoppa massa scrapsaker!
    Tur att gubben själv är ett hobbyfreak och inte bryr sig...

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-06 12:02:59 följande:
    Fnyz - Fuuuuuuuuskis  Stackars mig måste tillbringa dagen med sambo och barn
    du vet att du e välkomen hit idag med
Svar på tråden Scrapträsket 2