• Fnyz

Scrapträsket 2

när vi var å badade en dag på ett speciellt ställe så plockade jag jätesmå platta stenar

• Fnyz
    0602 skrev 2006-08-12 23:43:10 följande:
    hejsan! jag är på gång att börja scrappa, har just nu lite för lite pengar att börja stor shoppa. skulle vara tacksam över lite tips om vad man ska börja med att köpa hem, eftersom jag får köpa lite i taget till en början! är det papper & dekorationer av olika slag eller olika verktyg? tacksam för alla möjliga tips!!längtar tills att få komma igång! :)
    saker som du kan hitta billigt å som är bra dekos är t.ex. kanppar (kanske har hemma eller någon farmor, mormor, mamma som har) symaskin tufft å sy på LO:s
    gamla manchetter (fina blommor)

det som man ska börja med å köpa är inte verktyg utan man klarar sig med sax till en början. utan köp hem papper å nå dekos å så lim, penna å kanske en fluid chalk.
  • Fnyz

nu har jag 4,5 lo klar till BOM:en fast bara 1 upplagd...går ju så fort å scrappa 8**8 så jag hinner inte med å lägga upp dem...

• Fnyz

jag håller på med ett bidrag till croppen viste inte vad cybercrop var men nu har jag läst lite på sidan å snidar för fullt på ett kort till janes kortlifting. jag som är en LO-scrapapre å inte kort-scrapapre får se om ajg gör något mer åxå

• Fnyz
    Cino skrev 2006-08-13 11:32:33 följande:
    *host host*...nu kommer fröken frågvis igen Ni som gör egna kort, det finns väl säkert någon här, vad använder ni för kort? Köper ni färdiga (hittar inga med mönster eller färg..)eller använder ni er av papper som säljs till scrapbooking?? Har surfat runt en hel del hos er och sett jätte, jättefina kort både här och där, men kommer inte underfund med vad ni använder till själva kortet? Tycker ibland det ser ut som att själva "kortet" papper som används till scrapbooking som sagt, men är det inte lite för tunt??Snälla, någon som kan förklara för en som har helt stillastående hjärnkontor för tillfället??
    jag är ju inte en kort-scrapapre men har gjort några kort å då använde iaf jag scrapbookingpapper...oftast cardstock som grundpapper för de e ju hårt nog
  • Fnyz

nu är mitt andra bidrag till croppen klar..de blev efter enkelskissen...får man lägga ut dem här alltså trots att de är med i tävlingen där?

• Fnyz

ah sådär nu har jag laddat upp en till på cropen...en till freestylen

Svar på tråden Scrapträsket 2