• Fnyz

Scrapträsket 2

å jag vill vara med i den utmaningen.. band äringa problem de e mest chipboard och akrylfärger som jag inte ens äger än så länge men vi får väl se... får bege mig till rusta å så ska jag bestälal lite nytt så löser det sig nog..

nu lägger jag upp en ny LO i galleriet den heter kanarieöarna å är lite inspirerad av melis los

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2006-08-15 21:48:28 följande:
    Mindre bitar av cardstock använder jag.Printa först på kladdpapper. Klipp till lagom bit och sätt fast med fotofix där texten kom så blir det rätt!
    ta å fråga om de e nå speciellt du vill ha med, antar att man får ha med text å sånt å chalka fick man ju...doodling borde ju vara tillåtet åxå...vi får fråga den där gummiankan
  • Fnyz

men vart är gummiankan när man behöver henne....

jaja står det att man inte får doodla???

hmm de står ju tags i plural så jag gissar på fler än 1

• Fnyz

vilken härlig skiss där på  SWE scrapbloggen den utmanignen vill jag vara med i 

• Fnyz

satt å knåpade ihop ännu en LO igår när de var sånt bra scrapväder

den är liftad från en LO som jag tror att det är Liiinda som gjort men jag blev osäker nu.

• Fnyz

ja de kanske jag gör hade bara ett minne av en lo som jag såg för längesen ska gå å kika

• Fnyz

nepp de var inte henes heller å inte liiindas...någon som känner igen konceptet?? det är någon som gjort en tuffing i jeans lo med monogram på de där viset

• Fnyz

efter att jagscrappat sidorna till min BOM så upptäckte jag att TRE personer petar sig i näsan på "sluta förskolan" LO:n

å klolla in tapeterna i badrummet på "badmonster"

• Fnyz
    annika5064 skrev 2006-08-16 09:54:23 följande:
    Fnyz skrev 2006-08-16 09:04:31 följande: nepp de var inte henes heller å inte liiindas...någon som känner igen konceptet?? det är någon som gjort en tuffing i jeans lo med monogram på de där viset Tror det är Mamalicious du tänker på...
    ah tack ska gå in å kika hos henne
Svar på tråden Scrapträsket 2