• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • pylle

god natt med er ska snart gå och sussa måste bara scrappa lite till =).

• MAMMSY

Nu ska jag med lägga mig å muttra lite på min andra LO som inte blev som jag ville *mutter mutter morr*
    Sov Gott!

• lillvilda

jag har varit så scrapsugen men så trött så jag ahr inte orkat plocka fram sakerna... längtar till scrapmässan. ska bli kul! köpte en scraptidning å fick sån inspiration, fasiken va duktiga vissa är.

• pylle

så nu är det färdigt scrappat för i kväll resultatet kommer i morgon nu är jag för trött för det.
    God natt

• malinka2

Skumpis:Så där har jag oxå gjort...stod inget på budgivningen om storlek så dumma jag tog för givet att det var 12x12 gissa om jag blev besviken när dom kom...

Nu har jag gjort minialbumet jag tipsade om men jag orkar inte scanna in ikväll...får bli imorrn, men KUL var det!!!

• Cino

Go morron! Har just kommit på att jag ska göra Grattis kort till mina kompisar som fått barn

Har ni några tips var jag kan hitta fina stämplar på både pojk- och flickbebisar? Förresten vad använder man för färg till dem? Några andra tillbehör?
    Prägligsbord med fina schabloner och bokstäver?
    Färdigvikta kort och andra papper att dekorera med (kanske man kan välja dessa från scrapsidorna?)
    Andra tips? Någon som har bilder att visa?

• Fnyz
    Cino skrev 2006-08-10 09:16:32 följande:
    Go morron! Har just kommit på att jag ska göra Grattis kort till mina kompisar som fått barn Har ni några tips var jag kan hitta fina stämplar på både pojk- och flickbebisar? Förresten vad använder man för färg till dem? Några andra tillbehör?Prägligsbord med fina schabloner och bokstäver?Färdigvikta kort och andra papper att dekorera med (kanske man kan välja dessa från scrapsidorna?)Andra tips? Någon som har bilder att visa?
    panduro har en stämpelsats med en tjejbebis å en killbebis. pyret78 har en sån vet jag.
  • Meli

Cino

Jag vet inte så mycket om stämpling, men vill du ha bilder på UNDERBARA kort, så kolla muhrens galleri inne på scrappiz. De är helt fantastiska och har fått mig att handla stämplar 8som jag aldrig hinner använda, men vilja finns där i alla fall)

Svar på tråden Scrapträsket 2