• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY
    Jica skrev 2006-08-10 10:06:48 följande:
    Jag känner mig verkligen som en frågvis tanta men det är så mycket enklare att fråga er proffs här inne än att leta efter infon själv...Qk-die....är det någon form av utstansare i metall eller? behöver man något verktyg då för att kunna använda den? är det isåfall en för alla sådana eller finns det olika? Guuuu vilken djungel det är....men är just nu såååå intresserad av att beställa men måste veta vad jag ska ha och behöver först
    Själva dien e som en insatts som du sätter i en QK tång. Dom e ganska dyra själva tängerna går på en 800-900. Titta in på scrapfun.se istället hon säljer färdigutstansat å hon har hur mycket som helst
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-10 10:29:43 följande:
    jaa nu kom mitt paket från scrapkammaren
    Huuuuuuuuuuuuuur tidigt får inte du posten!!! Här är man lycklig om den kommer innan 13.00!
  • AlbinsmammaR

Heej alla duktiga scrappare!

Nu ä min digitalkamera fixad och jag har idag lagt ut mina 2 allra första LO:s (gör ett minnesalbum till min mammas bröllop)!

Jag tyckte det var svårt att få en fin bild på den nu när jag skulle fotografera själv LO:n
    , men hoppas att ni ser iallafall!?!? Och ni.. får självklart risa och rosa!!!

P.s. Kan ju tillägga att ni samtliga i denna tråd, är numera skyldiga till att scrapbooking är det enda som snurrar i mitt huvud, natt och dag, detta är ju skitskoj!!!!! D.s.

Ha de gott!

• Fnyz

posten svänger in på våran går å vi bor precis vi stora vägen så de svänger in när de är påväg ner till byn söder om oss tror jag....

å posten kommer ju alltid in med våra paket eftersom gubben har verkstan här hemma så får han paket dagligen.

• dramaqueen

Jag känner att jag aldrig blir klar med de här jäkla inbjudningarna :-x

Hur smått kan man skriva och ändå få det läsbart? 10 punkter? Alla gamlingar får väl ta fram sina förstoringsglas *garv*

Längtar efter hösten!
  • ezzy

Kan man använda tapeter till scrapping? Någon som vet?

• Meli

AlbinsmammaR

Jättefina! Gillade särskilt "lycka"

Svar på tråden Scrapträsket 2