• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Blue Vapor

Cino - det spelar ingen roll vad det är för storlek på själva färgdynan! Man duttar på ändå, jag skulle rekommendera dig att köpa de små versacubes för en dryg tjuga styck! Då kan du köpa flera istället! Har MYCKET stämpelgrejjer och använder sällan de stora dynorna - däremot de hundraelva småttingarna!

JA, du ska ha en stämpeldyna (färg alltså)!

• Cino

Blue Vapor - Tack för hjälpen Blir ju helsnurrig av det här

• Bobline

Jag blir så trött, det är två maror här i Gbg o jag kan inte gå på någon av dem för att min sambo jobbar helg. De har så klart marorna med 4 veckors mellanrum vilket innebär att det är hans arbetarhelg.
    Ska försöka ta med barnen i alla fall till mässan så att jag inte missar det.

• StarSpangled

Hejsan alla! Är ny i denna tråden och tänkte därför höra vad ni säger om Panduro Hobbys produkter. Är dem bra? Värda sitt pris? Dyrare än andra?

Nygift - lycklig - Underbart
  • tr3z

Bobline - så är det jämt här också! Fast nu är det ju jag som ska jobba och han som ska vara hemma ett halvår, så då kanske man har tid på helgerna... Om man har ork, vill säga!!

• ezzy

Är det någon som vet om man kan ha vanliga vattenfärger på dessa syrafria papper och dekorera enfärgade papper med vattenfärg, typ svampa?

• MAMMSY
    ezzy skrev 2006-08-10 15:13:47 följande:
    Är det någon som vet om man kan ha vanliga vattenfärger på dessa syrafria papper och dekorera enfärgade papper med vattenfärg, typ svampa?
    vanlig vattenfärg i låda är inte syrafri...
  • annika5064
    pylle skrev 2006-08-10 08:20:34 följande:
    God morgon. Nu finns det en ny LO
    Meli skrev 2006-08-10 09:39:16 följande:
    gemensamt TACK till alla som skrivit i min gästbok
    Jättefina nya LO:s! Urk, är i en svacka, men tror jag börjar komma ur den...hoppas jag!
  • Pyret78

annika5064: Kan väl aldrig tro att du är i en svacka. Iaf så märks det då inte på dina LO's! Alla är ju bara så himla fina

• Pyret78

Har scrappat ett dopkort idag. Bilder finns i galleriet.

Svar på tråden Scrapträsket 2