• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • claudia79

Fnys: Åh vilken härlig parad av massa fina nya LO:s du bjöd på! Särskilt gillade jag jeans och förskolan och badmonster Du är duktig!

Jag har lagt in två nya LO:s under starka bilder - den som vill får gärna ge röd ros och grönt ris(behövs nog mest ris...suck! )

åh ja sitter och klurar på om jag ska beställa från Melis nu när det är fraktfritt, men jag har hndlat så otroligt mycket nu känns det som så jag har liiiite velighet hur jag ska göra. Men frågar man er tjejer så tycker väl ni man ska handla; visst?!

• skrutthumlan2

claudia79-klart du ska handla:) man kan aldrig få för mkt, haha! Vart har de fraktfritt? melis har jag aldrig hört talas om....

Ville bara säga till er som funderar på att beställa från USA, att i värsta fall får ni betala en massa extra i tullavgift och moms, så himla trist om man inte har räknat med den kostnaden!

• Jen 82

Skrutthumlan: Fast det bli ju iaf inte dyrare än att handla i Sverige och om det går igenom utan problem så har man ju sparat pengar!
    Plus att utbudet i USA är ju MYCKE större!

• skrutthumlan2

jo det är sant, men jag vet bara att när jag beställde kläder från USA så fastnade de i tullen och jag fick betala lika mkt i tullavgift som kläderna kostade, då blir man deppig! Om man skickar rekommenderat kan man nog nästan vara säker på att man får betala tull. Men om de skickar det som ett anonymt paket så funkar det säkert!
    Ville bara säga det så att folk tänker på det! Sen får ju alla göra som de vill!

• claudia79

skrutthumlan: okej då handlar jag!

Det är Scrapoteket som har fraktfritt om man beställer för minst 300:-. Gäller denna vecka.

• skrutthumlan2

claudia79- låter bra:) trodde det skulle vara helt fraktfritt....lite papper kan jag behöva men inte för 300kr!!!

• MAMMSY

Vill bara upplysa om att en ny utmaning nu finns i våran utmanings tråd

• Cheri
    Hoppas ni inte trillar av stolen nu.. men...
    Jag har scrappat!

Var tvungen att liftas lite (mkt) för att få rumpan ur vagnen! Känner mig aningens ringrostig, inte heller helt nöjd, gick så fort att göra den, känns lite som att jag inte lagt ner tillräckligt mkt jobb på den för att den ska vara bra.

Well anyway, jag har scrappat, det är huvudsaken!

loaug_1.jpg
Svar på tråden Scrapträsket 2