• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Blommig

Sitter o har äntligen tänkt beställa fluid chalk då finns det två modeller, vilken ska man ha eller ska man ha båda? Ska man satsa på en ljusbrun eller mörkbrun nyans?

* Fluid Chalk "Creamy Brown" 19.00Kr
    En torrare stämpeldyna som lämpar sig för både stämpling och infärgning av papperskanter. Dynan är ca. 4 cm bred.

ELLER /OCH
    *Fluid Chalk "Creamy Brown" Refill 39.00Kr

Refill till Fluid Chalk Inkpad

Hur länge varar stämpel dynan? O hur använder man den om man vill ha bruna kanter?

• Amelié77

Du kan ju inte köpa en refill om du inte redan har en dyna. Så om du köper för första gången ska du alltså köpa det första alternativet, för 19 kr.

• tr3z

..och dynan håller faktiskt väldigt länge! köpte min charcoal i november eller nåt sånt och börjar fundrar på refill nu först. Fast så har jag typ 8 färger så jag använder inte svart jämt

• scrapgodis75

Jag har också haft min länge utan att behöva köpa refill

• kela81

Nu så har jag gjort tre nya LO:s..tyvärr så funkar int evår ubs port (tror att det heter så ) så jag får inte in korten

• tr3z

nämen kela, kommer in å säger att du har gjort LO's.. *JIPPIE* tänkte jag och skulle rusa in i ditt galleri.. tills jag läste resten. Trist när saker krånglar! Men dom är säkert jättefina med massa fina direktimporterade amerikanska pyssliga saker på

• Wirre
    Lingonflickan skrev 2006-06-19 21:31:35 följande:
    Wirre: Sänkt pris på QK? Var? Var? Var?
    papprika.se

För att fira sin kommande 5-årsdag har Quickutz ny beslutat att erbjuda alla Emily, Marissa och Katie Classic i kompletta set. För 1.599 får du ett komplett set med verrsaler, gemener, siffror och tecken. För mer information se Quickutz hemsida.

Beställa kan du göra redan nu genom att maila på [email protected].

Felizias mamma
  • Jo79

Vad snyggt det blir när man använder mesh! (heter det väl??) Förvånad Jag fick det i en swapp för ett tag sedan och tänkte "vad sjutton ska jag ha det för?? Kommer aaaldrig att använda!" Men....det är ju snyggt ju!! *måste kolla vem som säljer billigast* Penga mun

Mamma till KaramEllen
  • scrapgodis75

Vilka Bazzil är era favoriter?
    Vilka färger scrappar ni i helst?

Svar på tråden Scrapträsket 2