• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

HJÄLP!!! Någon som provat önskelistan på House of Paper??? Nu har jag lagt 53 produkter där i och skulle testa hur man får över dem i varukorgen. JAG HAJJAR INTE

• tr3z

Skumpis - det går inte... Vad jag vet.  Jag gjorde ju likadant, sambeställde med syster å Humla78 och fick sitta å lägga i allt i varukorgen efteråt... om jag inte är ovanligt korkad som inte har hittat hur man lägger från wishlist till varukorg Det tog 1,5h för mig att leta rätt på alla saker Jag satte mig efter att ha printat ut wishlist och börja klicka igen...

• tr3z

det knäppaste är ju att om man lägger sakerna direkt i varukorgen så försvinner dom om man loggar ut.. Eller också var det bara en engångsföreteelse för min del

• MAMMSY

Skumpis jag provade å gjorde så här : Jag öppnade min önske lista klickade på produkten å kopierade sku (produktnummret) klistrade in det på search å hittade produkten å la den i korgen lite meckigt men man får ha två fönster öppna.. jag har bara orkat hitta 12 produkter än så länge.. å då har jag knappt börjat med papprena...

• Skumpis

GAAAHHHH... Vilken idiotisk sida!!! Va fasen ska man då med wishlist till??? Hela poängen försvinner ju Känner för att bojkotta H.o.P men jag har inte råd

• Amelié77

Tycker precis som er ang. önskelistan! Jag hade över 100 saker i den för ett tag sen och då jag skulle shoppa gick det liksom inte att flytta dem till varukorgen. Idiotiskt! Fick ju gå igenom alla sidorna igen. Jag väntar fortfarande på ett STORT paket därifrån. Det blev lite strul med betalningen först. När jag hade fyllt i alla uppgifter om betalningen, så gick det inte att genomföra den. Det blev bara error hela tiden. Under My orders hittade jag beställningen, med det stod Status: Declined. Försökte göra om det 4 ggr, men det fuknkade inte. Då mailade jag Chiara på HoP och hon kunde manuellt gå in och "processa" ordern, men det tog ett par dagar extra. Tur i oturen att hon kunde gå in och se alla varor jag hade beställt. Tänk om jag hade varit tvungen att göra om beställningen igen
    Nu rusar jag till brevlådan varje dag i hopp om att hitta en ankomstavi...

• Naana

Hej! Jag är nybörjare inom scrapbooking - har faktiskt inte börjat än. Igår köpte jag äntligen lite material, men utbudet är väldigt lite här i Finland så det blir nog att beställa lite via nätet. Hur som helst. Jag går i väntans tider och har tänkt göra ett "album" åt lillen vartefter han växer. Köpte ett album igår, inte plastfickor, utan ett album med spiralpärm - fanns inget annat. Nu undrar jag hur man skall göra. Är det så att man limmar in hela LO:s på dessa separata sidor, eller scrappar man så att säga direkt på sidorna? - då kommer det ju hål i dem... Vet inte om någon förstod frågorna men är tacksam för svar om någon försöker sig på att svara.

• liiinda

Snyggt Jo! Jag ska oxå göra en sån där "Kärt barn" hade jag tänkte!

Åhh jag höll på och bli galen igår när jag skulle stämpla tilteln till en Lo!
    Hur gör ni för att få det rakt o jämt när ni stämplar?? Jag har foamstamps o jag får icke kläm på det!!

Svar på tråden Scrapträsket 2