• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Johannapanna

Alltså jag håller på med SWE's tävling.

• tr3z

Netto har även skärmattor för billiga penningar! Jag är först på att köpa dom på torsdag när de kommer in!

• Cheri

weeeeeeeeeeeeeeeeee Im in löööve! Jag har köpt mitt första album! hihihi

• Cheri
    Johannapanna skrev 2006-08-21 17:58:11 följande:
    Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips??
    Jag tycker att Estee på scrapbook lifestories alltid är supersnabb! Men hon har kasnke sålt redan?
  • Humla78

tr3z - Var finns närmsta Netto?

Hjälp! Var på Scrapaddicted och handlade för över 700 i lördags och nu var jag inne hos Scrapbookbutiken och klickade i det jag behöver, inget onödigt, och det blev över 600... Tur man fått tillbaka på skatten .

• MAMMSY
    Cheri skrev 2006-08-21 18:52:45 följande:
    Johannapanna skrev 2006-08-21 17:58:11 följande: Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips?? Jag tycker att Estee på scrapbook lifestories alltid är supersnabb! Men hon har kasnke sålt redan?
    Hon har bestämt sig för å inte sälja
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-08-21 18:57:33 följande:
    Cheri skrev 2006-08-21 18:52:45 följande: Johannapanna skrev 2006-08-21 17:58:11 följande: Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips?? Jag tycker att Estee på scrapbook lifestories alltid är supersnabb! Men hon har kasnke sålt redan? Hon har bestämt sig för å inte sälja
    Jaha! D va som pip! Men då är jag glad!!
  • Jen 82

Mammsy; Har hon ändrat sig igen? Jag fick ett mail för någon vecka sen att det var rea på allt för att hon skulle sälja?! Innan det fick jag ett mail att hon skulle sälja och sen ett att hon ångrat sig och sen detta... Märkligt

• MAMMSY
    Jen 82 skrev 2006-08-21 19:01:38 följande:
    Mammsy; Har hon ändrat sig igen? Jag fick ett mail för någon vecka sen att det var rea på allt för att hon skulle sälja?! Innan det fick jag ett mail att hon skulle sälja och sen ett att hon ångrat sig och sen detta... Märkligt
    Hmn.. det där lät ju snurrigt Jag läste inne på scrappiz att hon tydligen inte tyckte att det kändes rätt å sälja.. Men jag vet inte..
  • Jen 82

Va inne o kolla på lifestories nu o där står det att det är 50% rea för webbutiken stänger den 28/8...

Har precis varit inne o handlat på scraphuset De nya basic grey hade hon 25% på så de kostade bara 6:- st o det var ju så klart ett måste

Svar på tråden Scrapträsket 2