• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • tr3z

Humla - jag tror det närmsta är Hässleholm. Men jag har en Netto precis utanför skolan, så dit ska jag promenera på fredag när lönen är inkommen på kontot

• Jen 82

Mina 4 senaste alster i bildmappen!
    + ett bokmärke till en swapp på scrappiz!
    Den som heter Maria är jag mest nöjd med o den som heter julklapp minst- den blev å plottrig o hemsk... Men man lär sig av sina misstag!

Tar mer än gärna emot konstruktiv kritik från er proffs!

• Bejbi78

Händelsevis ingen här som har några hÄnglar som ni har tröttnat på?! *flirtar vilt*

• Bejbi78

Blommig

hÄnglar är ett stämpelmärke. Helt underbara skapelser *käääär*

• Marie J

Hejsan!

Försöker sätta mig in i det här med "scrapbooking" åhh... det verkar så kul! Köpte en liten bok idag på Panduro, alltid en början. Har iofs. redan en hel del saker hemma redan från tiden då jag var lite pysslig av mig

Brukar ni har träffar o scrappa tillsammans, eller har jag förstått det fel?? Såg nånstans att det ordnades ett "helgläger" i GBG i somras, men mat osv... låter superkul! Finns sånt i Sthlm oxå? Vill sååå gärna hänga på i så fall

//Marie

• Cia o krabaten

Marie: Kika in på Papprika. De har både träffar och kurser som tydligen är jättemysiga.
    Annars kan man ju alltid ordna ngt själv!

• Marajjah

Är det ngn som hört nåt om vilka som vann i croppen på scrappiz?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Mella72

Några utannonserades ut ikväll och då borde de andra vinnarna snart utannonseras de också tycker man..

• 0602

är här inne nån gång då & då och blir alltid så inspirerad av er, kommer i veckan att inhandla lite grejor så att jag kan komma igång att scrappa. det första lilla projektet jag ska göra är tack-kort till släktingar som var med på vår dotters dop, tips om det mottages gärna! :)*längtar*

sen så är det ju alltid skoj med tips & ideer! :)

natti natti

Svar på tråden Scrapträsket 2