• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • annika5064
    Pyret78 skrev 2006-08-20 21:32:17 följande:
    Ingen som har nåt fyndigt förslag till rubrik åt min Lo??Funderar på att döpa den till "I vårsolen", men jag vet inte.
    Om du nu är väldigt stor på bilden så kanske "Åt visst för många korvar..."Flört

OBS! Skojar lite...
  • skrutthumlan2

Fick en jättefin bröllopspresent av en avlägsen kompis som bor i Tyskland. Hon skickade även med ett ganska stort kort på sig själv, taget i studio. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med kortet, vill inte ha det framme o inte i album (är som sagt inte nära vänner, så jag funderar på att göra en LO med fotot och skicka tillbaka det till henne. Är det en du idée? Hon kanske blir sårad att jag inte vill ha kort på henne....

• Mystjejen
    Blommig skrev 2006-08-20 21:40:50 följande:
    Mystjejen: är lådan köpt på nätet? Pyret78: jag tyckte att Soldyrkare lät roligare än i vårsolen
    Nej, på en second hand affär...
  • Vips
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-20 21:48:30 följande:
    Fick en jättefin bröllopspresent av en avlägsen kompis som bor i Tyskland. Hon skickade även med ett ganska stort kort på sig själv, taget i studio. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med kortet, vill inte ha det framme o inte i album (är som sagt inte nära vänner, så jag funderar på att göra en LO med fotot och skicka tillbaka det till henne. Är det en du idée? Hon kanske blir sårad att jag inte vill ha kort på henne....
    Du kanske kan skriva att du tagit en kopia av det eller nåt
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-20 21:32:17 följande:
    Ingen som har nåt fyndigt förslag till rubrik åt min Lo??Funderar på att döpa den till "I vårsolen", men jag vet inte.
    sol-lapare, med magen i vädret, sol-och-vårare

hahaha bara spånar lite
  • MAMMSY

En Solståle redan i magen *skojar oxå lite*

• Pyret78

Tackar för alla förslag, men det fick bli "I vårsolen" iaf.

Hade det synats bättre hur mycket solen sken den da´n så hade det utan tvekan blivit "soldyrkare", men det var inte de bästa korten.

Ville scrappa dem bara för att jag sitter i en solstol o har ställt min mugg på magen. Har magen som bord o jag tyckte att det såg så roligt ut

• Pyret78

Kanske man skulle ha valt "Som en stoppad korv" istället, för det var så jag såg ut

• myskatt

Nu finns en rakt av liftad lo i mitt galleri . Hoppas jag inte får tryk av Skumpis nu Fot i munnnen.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Marajjah
    mittlillalejon skrev 2006-08-20 14:04:41 följande:
    Måste fråga om det finns nån scrap-butik i Småland???
    Inte renodlad så, men Tiimari och Panduro i Växjö har en litet sortiment.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2