• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • bitte71

MAMMSY: vad ingår i månadspaketen då? Hur många stämplar får man? Och hur färglägger man det stämplade motivet sedan? *ser lite korkad ut*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Loppan79

¨Vad heter den där amerikanska nätbutiken ni brukar beställa ifrån. Har för mig att de hade en mängd papper och jag känner för att titta runt lite och drömma

• MAMMSY

Bitte titta in hemsidan så står det lite mer info om månadspaketen, det brukar variera lite men runt en 10 12 stämplar i olika strl..
    Loppan kan det vara houseofpaper.com som du menar?

• Loppan79

Jo - superfin Lo. Är den också till den där tråden på scrappiz?

Mammsy - jättefint kort! Jag blir så avis på alla kort med hänglarstämplarna, men tycker själv att det är lite dyrt att köpa de stämplarna! *snål* Fast du sa att man kan köpa dem styck, vad kostar de då?

• Loppan79

Mammsy - ja, det var den sidan jag menade. Tack!

• bitte71

Alltså, jag fattar inte riktigt detta med monterade vs omonterade stämplar - hur funkar det när man har omonterade då? Då måste man köpa till en hållare och ngt mer eller? Jag har ju bara magnetstämplar så jag vet inte riktigt hur de övriga fungerar...

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Marajjah

Nu lägger jag in min liftning av en lo på scrappiz i galleriet. Får inte till det på scrappiz, men här är det lättare.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Meli

Marajjah

Jättefin! Och jag såg nog retroblommorna Jag har beställt från ett annat ställe, Kickis Pyssel tror jag det ska vara, så ska jag bara betala idag, tjoho!

• Lingonflickan

Ny LO igen: Hade väldigt lite foton från den första tiden men till slut så... (lite fel säsong bara, men det har sina fördelar faktiskt)

• Meli

mamma i Småland

Jättefina LOs, men jag vet inte om jag hittade den du pratar om, om första tiden, ser bara två LOs, en röd och en gul....

Svar på tråden Scrapträsket 2