• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Meli

liiinda

Jättefin med, glöm inte att lägga in uppdateringen

• Marajjah

Äntligen har jag hittat ett av papprena som jag använde på "Ett helt år har gått". Nu kan jag göra om den som den ska vara... Stämplade nämligen fel på den och hade då inga fler sånna papper... har letat och letat och beställt feeeeel (BG Fusion skulle jag ha "Ruby shoes", men det finns ett snarlikt). Nåja, kanske det blir kvällens lo då... *funderar vidare*

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • kela81
    så...nu hittade jag hit med...fast jag får ändå fortsätta å vänta på kort att scrappa *oj va det kliar i händerna efter nått att göra*
  • samsara

Hej alla scrappingtokiga

Är ny här, hade en fråga om bebisbok i förra tråden, och tänkte bara meddela att idag är dagen jag börjar mitt scrappingliv Var på scraproom och köpte lite mer man tydligen behövde, så jag hoppas att det blir bra! Men det verkar ändå vara lite svårt..

• Meli

Bea7979

jag har gjort en bebisbokartikel som finns på scrappiz.se . Kolla bland artiklarna där över huvud taget, för där kan du få mycket tips

• samsara

Meli: Jag är inne och läser nu, tack för tipset Jag har framkallat kort och tänkte även göra en sida om oss, hur vi träffades

• Loppan79

Meli - jag har skickat meddelande i din inbox

• liiinda
    Min första mysstund med pappa

Tack för dom fina kommentarerna! jag blir så glad!Skrattande
    Men visst blev den bättre nu när jag gjorde den vita ramen runt om!

MAMMSY- Oh vad kul att ni ska scrappa tillsammans!
    Jag skulle ju oxå vilja ha en scrappkompis ju men ingen jag känne sysslar med sånt!
  • tr3z

liiinda - ja, det blev faktiskt bättre! Riktigt snyggt. Skriva upp vit chalk på önskelistan mao

• annika5064

liinda,

riktigt snyggt! Själv kör jag alltid med Bazzill som bas och skär ner de mönstrade papperen till 29,5*29,5....tycker det blir ett mycket bättre djup på LO då...

Svar på tråden Scrapträsket 2