• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz

de var roligast när ngn kallade skumpis för skrumpis

jaja ikväll är de iaf dax för scrapträff kuuuul....ska in å pack ihop mina saker snart...mindre kul de har ju hunnit bli endel som man har köptpå sig vid de här laget så deblir en stooor tung väska.

• pylle

just det ja kanske jag ska packa ner lite jag med, ska bli så skoj med scrappträff synd att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska scrappa i kväll.

• MaddeJimmy

Hej!! Oj, vilken rolig tråd . Har nyss upptäckt scrapbooking och har inte börjat än.. men det kommer

• BabyJia
    ellenwesterlund skrev 2006-08-29 13:53:36 följande:
    Fraise- Jag känner ingen mig i det du skrev ... Var o inhandlade några papper igår men ...känns som om det fattas "saker" för att köra igång ...Gjorde ett ryck på mitt på dan o fick fast två kort på ett papper ...ser inte riktigt bra ut tycker jag ...Var in på en butik på nätet o best. lite grejjor igår ...få se om det känns roligare att köra igång då man fått dom sakerna ...
    E samma för mej...har iofs fått ihop ett par LO's eftersom jag inhandla lite på panduro i lördags. Men nu e de stopp te jag får korten jag väntar på som ska framkallas + från två ställen jag har beställt papper osv ifrån. Fingrarna kliar å jag har flera ideer, men måste vänta lite teFundersam
  • Fnyz
    pylle skrev 2006-08-29 15:13:32 följande:
    ää strunt i länken funka ju inte
    hittade det albummet du menade med tanke på din smak...

jag har ingen aning om vads jag ska göra på träffen heller
  • AlbinsmammaR

Undrar om någon har tips på nån sida på Internet där man hittar rolig fakta kring ett speciellt årtal???
    Har en bror som blir 30 i veckan och skulle vilja scrappa ett lite roligare födelsedagskort

• claudia79

åhh var inne på Magnolia och kollade in deras papper!!ME like! Men det känns ju inte som man vägar lägga in värsta beställningen där, om man nu varken får paket eller eventuella pengar tillbaka...

• Mella72

2xA: okej, får kolla upp den affären nästa gång vi ska till Hbg. Glaze är till för ljusa underlag har jag för mig så då kan det vara därför det inte funkade för dig (om du testade den på mörkt papper menar jag?)

Svar på tråden Scrapträsket 2