• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz
    pylle skrev 2006-08-28 20:41:42 följande:
    fnyz vilka smart förvaring du hittat tycket jag kollade när jag var där men inte såg jag nå =). Skoj i morgon så är det scrapträff hos pyret78 vet bara inte riktigt vad jag ska scrappa då, hoppas jag får lite tid över och komma på.
    den var väldans gömd, de var ett tvåpack med sånna raddor för 10 kr alltså å låg vid tvålen å schampot i en liten hylla under massa necessärer
    här är en som djupdyker överallt efter scrappingsaker

jajamen Pylle imorrn då bär de av mot den lilla byn på A för ännu en trevlig scrapträff....jag har inhandlat fler anteckningsböcker för å scrappa julklappar å presenter ifall jagi nte får inspiration till nå LO:s, är inne i en "scrappa annat än LO:s" tid nu...de var så himlans kul å scrappa idébok så jag ska nog ta paus i LO:s å göra annat ett tag för å få tebax inspirationen.
  • liiinda
    Vips skrev 2006-08-28 19:12:26 följande:
    Hittade denna läckra förvaring! Hur många gånger har man inte sett ett sånt( i mina ögon- fult ) kryddställ, och så kan man göra så fräckt nu av det!! Jag ska nog ut o leta på loppis eller nåt efter ett sånt
    Åhhh coolt!!! Måste rusa ner i källaren o se om jag har hunnit slänga bort mitt urfula kryddställ!
  • Cia o krabaten

Vips: Wow! Verkligen urläcker!!!!!!!!

• Fraise

Ååååh vilken ågren jag har!! När man kollat vilka tjusiga grejer alla har åstadkommit fick jag lite prestationsångest här hemma. Suttit och stirrat på en massa papper och får ingenting gjort. Har inte tillräckligt med grejer för att åstadkomma vad jag vill. Plus att jag är så ny på det här också... Nån som känner igen sig?

• Fnyz
    Fraise skrev 2006-08-28 22:21:36 följande:
    Ååååh vilken ågren jag har!! När man kollat vilka tjusiga grejer alla har åstadkommit fick jag lite prestationsångest här hemma. Suttit och stirrat på en massa papper och får ingenting gjort. Har inte tillräckligt med grejer för att åstadkomma vad jag vill. Plus att jag är så ny på det här också... Nån som känner igen sig?
    ooooja där var jag för 4 månader sen...men se var jag är nu!
  • Fraise

Fnyz-Har du åstadkommit allt det där på 4 mån?? *imponerad*
    Vilken fin liten Matilda du har! jag har också en!

• Fnyz
    Fraise skrev 2006-08-28 22:30:54 följande:
    Fnyz-Har du åstadkommit allt det där på 4 mån?? *imponerad* Vilken fin liten Matilda du har! jag har också en!
    japp jag började i april å harinte ens lagt upp alla LO:s i galleriet...är en snabbscrappare när jag väl får inspiration....
  • Mella72

Sofiemalmö: Ja, om du köper till en adapter (ser ut som en platta typ) Finns nog att se på deras hemsida. Finns på ebay och jag såg en sån på Tradera för någon dag sedan..

Svar på tråden Scrapträsket 2