• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • annika5064
    Marajjah skrev 2006-08-29 20:24:04 följande:
    Har gjort en LO efter veckans skiss på scrappiz. Ska fota om den i morgon när det är bättre ljus, men ni får se den med en blixt mitt på det ena fotot... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Aaaaaaah, va fin! Härlig komposition och härligt färgval!
  • Meli

Kollektivt tack till alla som skrivt om min senaste LO
    Skulle scrappat lite idag egentligen, men var så trött, så det blev till att vila istället. Tradigt, nu är jag jätteinspirerad, men måste vänta tills i morgon, ska ju hämta lille från dagis strax

• Meli

Jag tyckte med att bilderna från Korthuset var lite dasiga, jämfört med andras digitalbilder. Skönt att det verkar som om det var Korthuset som var problemet och inte vår kamera då för det var första gången jag framkallade bilder från den

Vilket ställe är bäst då. Fina bilder och billigt, och hem i brevlådan?

• malinka2

framkalla.com brukar jag beställa från. Tycker deras bilder blir klara o fina färger. 100% nöjd med både kort leverans o service. Rekomenderar!!

• malinka2

kan tillägga att dom är ju inte billigast fast deras kvalite betalar jag hellre lite extra för Bilderna brukar komma redan dagen efter man beställt, supersnabbt!!!

• Meli

malinka2

Jo, precis, det måste ju vara en kvalite och pris som bestämmer, och kvaliten vill man ju ha

Ska testa dem nästa gång jag ska framkalla.

• Fraise

Börjar låta som en upphakad skiva : Men tjejer- vad mkt snygga grejer ni gör!!!!! (Kikat runt hos en del i tråden nämligen.) Hur hinner ni med allt förresten? Hinner jag med _en_ grej på en dag är jag nöjd liksom...

• Meli

Fraise

jag hinner också bara max en grej på en dag och inte varje dag

• Loppan79

Fraise - jag hinner inte hälften så mycket som de flesta här inne. Men jag gör så mycket jag kan och orkar. Man behöver ju inte scrappa flera gånger i veckan om man inte vill För mig blir det nog ca 1-2 gång i veckan, det är ju så mycket annat man ska hinna med också.
    Men jag ställer samma fråga till er som hinner mycket. Hur hinner ni med? Gör era män hela hushållsbiten hemma hos er? Kan ni i så fall be dem skicka instruktioner till min man som prompt tycker att vi ska dela 50/50

Svar på tråden Scrapträsket 2