• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • leamon

ok...har lagt upp ännu en 12x12 o ett kort där jag använt min första "Selma"! Kritik tas tacksamt emot!!!

• Mystjejen

Mammsy: Vad kul att din LO visas...

Just nu håller jag på med ett minialbum, ...Majas tio i topp... heter det.
    Vad kul det är att scrappa så litet format. Går snabbt...
    Och så får det mig att inte tänka på hur sjukt chips sugen jag är.... (är viktväktare så därför vill jag inte käka...eller ja viiiiill men ska inte...
  • Camasunary

Grattis Mammsy!! Vá kul!

Var ju på mässan i lördags och shoppade en massa... men får man någonsin nog??
    jaa, ni vet ju svaret Skrattande:
    NEJ!! Så idag var jag TVUNGEN att åka till Annas scrapbooking och handla ännu mer!! Scrapshopping-abstinens efter 2 dagar... Skönt att höra att det finns fler som är likadana...

Tack för fototipsen!

• Mystjejen

Jag håller med!! Skönt att höra andra som inte är nöjda utan vill ha MEEER scrapsaker!!!!

• tr3z

åh, jag har sån lust å scrappa men jag har inte tiiiiid!! vill åxå handla en massa! Ska jag göra när det är mässa i Hbg om bara en månad!

• bitte71
    tr3z skrev 2006-09-04 19:50:07 följande:
    åh, jag har sån lust å scrappa men jag har inte tiiiiid!! vill åxå handla en massa! Ska jag göra när det är mässa i Hbg om bara en månad!
    Var då ngnstans? JAg tycker det känns närmare till Hbg än Gbg (bor i Halmstad) så på den mässan kanske jag skulle kunna gå! *hoppas*

Jag vill också scrappa, men jag är toktrött efter en dag med en "Crazy baby" som är på ALLT: kattmat, elurtag, sophinken etc etc ... så jag lägger mig bara i soffan när hon väl somnat Jättetrist, men ett bidrag till utmaningen ska jag försöka få ihop. Sedan ligger jag back med månadssidorna också: har 7-, 8- och 9-månadersLO:s att göra! Men framkallat en hel massa kort har jag gjort så nu får jag ta mig i kragen och göra nåt med dem!
    Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
  • Anne81

ny LO, min första i 12x12
    ris och ros
    tack=)

• tr3z

Bitte - jag tror det heter idrottens hs.. Ligger vid Olympia, inne i stan. Tror det står mer på scrappiz, annars står det på scraproom också.. Jag tror inte den är lika stor som i Gbg, men en mässa är en mässa, och det går ju att bränna pengar på småsaker också

• Marajjah
    MAMMSY skrev 2006-09-04 16:25:35 följande:
    2xA skrev 2006-09-04 13:39:16 följande: Kan nån lägga in adressen till SWE sidan? Sitter på jobbet och har inte lagt den i mina favoriter. Namnet är ju HEEELT hopplöst att lära sig. Fattar inte varför det måste heta så...det går ju inte att komma ihåg HiHi gör som jag lägg under favoriter så slipper man hålla reda på alla namn Nån som vet vilken fluid chalk som blir blå turkos???
    Det var ju den jag ville ha som jag inte hittade på mässan... Aquamarine
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2