• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

föresten ni som har fått barn får ta och sätta dit namen på underbebisarna med tycker jag!

• Nina75

Jag skulle också uppskatta Nybrofika väldigt mycket. Vet att i allafall nostalgia har öppet. Vad säger Andipandi och annikandy?

• Andi Pandi

Har lite svårare för att ta mig dit. Men ni får gärna ta en nybrofika så hänger jag på nästa gång.
    Börjar undra om Maj77:s förlossning satte igång för att hon var i Ullared!? Isåfall ska jag åka dit för nu vill jag oxå ha ett litet knyte!

• Minname

uj uj uj jag ska snart i säng .. hade varit bra att veta hur det blir!!!

kansek nån skulle kunna messa mig om dom fick mobilnummer =0)

• annikandy

Ja varför inte en nybrofika. D vore juh skoj faktiskt. Vet inte om någe annat fik e öppet. Ska vi bestämma någe eller?

• Nina75

Vore ju förståss kul att få träffa dig Andi Pandi innan du också blir av med magen. (men du skulle bara våga smita före mig )

Bestäm ni andra hur vi ska göra idag, jag är med på vilket som.

• Aphrodite

Oj...Här har det hänt saker. Grattis Helen och maj77. Jättekul!

Nu blir det ju snart fika med bebis Vad mysigt.

Ha det bra och hoppas ni som fikar idag får trevligt.
    Hoppas vi får en tid snart igen och att vi är några stycken som kan.

• Minname

jag vill båda och men jag vill vara ärlig om att nybro hade varit skönare för mig!! e trött och sliten!

• Nina75

Jag kan ta en tur upp till stan och kolla vad som är öppet. Jakob fick sin golf inställd idag så jag har bilen hemma.

• Nina75

Cafe Nostalgia har öppet 11-15 idag.
    Känns lite taskigt mot AndiPandi som inte kan komma om vi tar Nybro.... Hoppas att du kan nästa gång också då istället.

Ska vi bestämma Cafe Nostalgia idag? Vilken tid Annikandy och Minname? Eller var vi fler?

Svar på tråden Kalmar-tråd