Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Kl 12:00 nästa söndag utanför Kullzenska (3 okt), det är spikat! Passar på att uppdatera fikalistan.
JAG KOMMER!
Maj77
Minname
Andi Pandi
Maj77! Jag är oxå nyfiken om du hittade några fynd på Ullared!???
Jag hoppar fikan på söndag.. Även om jag vet att jag kommer få gå över så vill jag inte ta någon risk. Sitter bara hemma och glor och vill att de ska hända något.. Den lille rackarn trivs i min mage=)
Har riktigt ont i vänster höft och vet inte vad de kan vara för något,så de blir inga fler promenader för min del innan h*n kommer ut.. Får ta igen de sen.. Hoppas att ni alla andra mår bra?
Men du Helen - har du långt att ta dig in till stan? Annars kan du väl likaväl sitta och fika lite med oss istället för att sitta och glo in i väggen om ändå inget ska hända.
Lägger till mig på listan och hoppas att inget kommer emellan på sön.
JAG KOMMER!
Maj77
Minname
Andi Pandi
Nina
Nä jag har inte långt in till stan. Visst händer de ingenting här så kommer jag.. Som du säger de e ju inge kul och glo in i väggen.. Så jag skriver upp mig på fikalistan...
JAG KOMMER(3OKT)
Maj77
Minname
Andi Pandi
Nina
HelenR
Ikväll har jag varit i simhallen (Nybro) tillsammans med make och dotter. Baddräkt är ju knappast att tänka på med ett sf mått på 37, utan det fick bli ett par badshorts och sporttop . Verkligen magen i vädret med andra ord. Gissa om jag kände mig uttittad??? Dessutom var det jättemycket folk där pga simskolor. Freakshow som maken kallade det
heheh det är som jag då... har mammabaddräkt men trivs inte i den så det blir bad topp och ett par diskreta vanliga boxer trosor för inget annat går på... tänk hur det ska bli i slutet just nu har jag ju bara 27cm i sf ¨mått ju men den står bra ut ändå!!! =0)
Kanske någon med icq som är lite pratsugen ibland?
Jag har nr: 26081567 i såfall.
Jag e alltid pratsugen=) jag har nr 212460615
hade gärna träffat er men jag har inet körkort så det blir knepigt.....
Som alltid när man har varit i Ullared så är plånboken lite tunnare. Hade inte sådär jättemycket som jag skulle inhandla till bebisen, men lite blir det ju alltid. Köpte bl a plastad frotte 35kr (70 kr på babykomfort), Nappflaskor 10 kr, underlakan spjälsäng 30 kr, madrass spjälsäng 120 kr, påslakan spjälsäng 70 kr, natusan amningskupor 25 kr. Det är kul att handla när det är billigt! Kan rekommendera er som har en bit kvar att åka, för min egen del var det ganska tungt men det gick ju bra ändå =)