Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
tufsan: vilken toppen idee,... jag dammar genast av och trycker ner mig i ålskinnsbaddräkten och kommer!!!!
Godmorgon!
Kul att du hittade hit småland
Kul med små "troll" oxå
Tror tyvärr inte jag kan komma på söndag. Men jag hoppas det blir fler träffar
Lycka till Helen. Ska bli spännande att höra.
Någon mer än jag som misstänker att det dröjer ett par dar innan vi hör från Helene igen? Tänk vad härligt om hon snusar bebbe nu!
(För visst gör du Helene?)
Skulle gärna följa med till simhallen. Men det är ingen större ide eftersom jag ändå inte kan simma, mina fogar fixar inte det längre. Och basta är inget man längtar efter när man ser ut och känner sig som en elefant.
Kalmar på sön? Är det inga fler som kan? (vi är bara 4 på listan tror jag)
japp japp dax att hålla utkik på webbisarna!!! =0) hoppas hoppas!!!
oki jag kan på sön ju men det verkar lite knas om vi bara blir 4 eller... nån fler kom igen!!!!
Puffar upp listan lite, hoppas fler kommer med.
JAG KOMMER (3OKT) Kullzenska kl 12,00
Maj77
Minname
Andi Pandi
Nina
(HelenR)
Hej tjejer.... Pratade med Nina75 på ICQ:n och vi tror att de e en nerv som kommit i kläm som gör att jag får så ont i svanken. För bebisen tycker om att trycka upp sig precis vid min navel och de e då jag får så jädra ont i svanken,jag vet ju inte hur värkar ska kännas,har ju aldrig fött barn innan.. Bebisen höll på så va 6:e min igår,så vi får se vad som händer under dagen. Vill ju inte gå över allt för länge heller.... Så har inte bebisen kommit innan söndag så kommer jag på fikan.....
ahhhh men men vilken luring du tar Helen... vilken lite luring och envising du har där i magen!!
hej alla,
Qigongkursen blir av, så jag kan inte komma till Kulzenska på söndag. men jag hoppas på en liten simhallsträff i Nybro istället. Eller vad säger du Minname? Föresten kan du traska ner till Kungshallshemmet på fred kl 19 om du har tråkigt, då har vi föreläsning om zhineng qigong och prova på. Är det någon annan som är sugen är ni givetvis välkomna, det är fri entré!
Maltebo cyklade jag förbi igår på väg ut i svampskogen. Det fanns många svampar men det var inte lätt att plocka dem, det där med att gå och böja sig är ingen hit... Visst tar jag gärna en promenad runt byn en dag, Annikandy!
tufsan : åhhhh vad synd att jag inte kan den tiden ... gubbens mormor kommer från skåne på besök. grrr varför är det alltid så att saker ska krocka!!!
men badningen helt klart.. måsta röra på mig!!
Undrar hur det gått för HelenR?
Har inte hört något från henne sedan hon konstaterade att hon hade värkar igår mitt på dan. Det borde nog ha kommit en liten bebbe nu!?
För jag hoppas hon inte "luras" igen