• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Aphrodite

Låter ju som det fanns en del. Kul! Jag ska till Ullared den 11/10. HAr inte köpt något alls ännu så jag kanske kan fynda rejält

Soffie: Jag vet inte om jag kan fika på söndag men annars hade man kunnat samåka, beroende på var du bor. Hör dig för.

Jag återkommer om jag kan på söndag.

• Soffie

Jag bor i Orrefors.. så bussarna in till Nybro går knappt alls på helgerna surt!!!

• annikandy

Synd Soffie att vi hann flytta innan vi skulle träffas och fika annars hade jag kunnat hämta dej. Men d e juh en bit från kristvallabrunn. Vet ännu inte om jag kan på söndag men ska höra mej för.

• Minname

jag har kollat nu på sön och det är ok så jag kommer med!!! =0)
    nån som vill samåka från Nybro??????????????

• HelenR

Tänkte jag skulle meddela att jag har hat väldigt ont i natt i bäckenet.Känns som att h*n tryckt sig neråt hela tiden,har kommit i omgångar inatt,men de har gjort fruktansvärt ont,har aldrig haft så ont när h*n buffat ner sig så...Va tvungen och ställa mig i duschen vid halv sex imorse,så de avtog ju,men de kommer lite då och då ibland,men jag hoppas att jag snart inte behöver vänta så länge till... BF imorgon=)

• småland

Hej, fick ett tips av Aphrodite om Er sida.
    Kul att det är så många från Kalmartrakten...
    Det verkar som om de flesta går i väntans tider.
    Jag fick mitt lilla "troll" den 1 april i år, och hon är helt underbar.
    Vi bor i Söderåkra sedan 2,5 år och trivs jättebra.
    Ha det så bra.
    Kram Heléne

• HelenR

Här va de inte många som hade skrivit idag...
    Har fortfarande värkar som e va 15:e min ungefär,så vi får se vad som händer under kvällen/natten....

• tufsan

Lycka till Helen!

Du ska se att i natt händer det...!

Bor du i Lristvallbrunn nu AnnikaAndy? Där bor ju jag med...Hur har man kunnat missa en till mage här i byn? Men jag är inte så uptodate i djungeltelefonen...

• tufsan

Förresten ni badsugna Nybrobor, och andra... ska vi inte ta och ses i simhallen? Det kunde ju vara skönt att inte vara den enda som blir uttittad och så kan vi ta lite mammasnack i bastun sen...

• annikandy

Oj du Tufsan så kul en till härifrån. Inte allt för ofta man träffar någon som bor i denna lilla håla *haha* eller jag bor juh faktiskt i Maltebo för att vara korrekt. Du kanske har lust att hänga med på en hund promenad någon dag då. D där med simhallen lät kul, jag e med.

Svar på tråden Kalmar-tråd