Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Låter ju som det fanns en del. Kul! Jag ska till Ullared den 11/10. HAr inte köpt något alls ännu så jag kanske kan fynda rejält
Soffie: Jag vet inte om jag kan fika på söndag men annars hade man kunnat samåka, beroende på var du bor. Hör dig för.
Jag återkommer om jag kan på söndag.
Jag bor i Orrefors.. så bussarna in till Nybro går knappt alls på helgerna surt!!!
Synd Soffie att vi hann flytta innan vi skulle träffas och fika annars hade jag kunnat hämta dej. Men d e juh en bit från kristvallabrunn. Vet ännu inte om jag kan på söndag men ska höra mej för.
jag har kollat nu på sön och det är ok så jag kommer med!!! =0)
nån som vill samåka från Nybro??????????????
Tänkte jag skulle meddela att jag har hat väldigt ont i natt i bäckenet.Känns som att h*n tryckt sig neråt hela tiden,har kommit i omgångar inatt,men de har gjort fruktansvärt ont,har aldrig haft så ont när h*n buffat ner sig så...Va tvungen och ställa mig i duschen vid halv sex imorse,så de avtog ju,men de kommer lite då och då ibland,men jag hoppas att jag snart inte behöver vänta så länge till... BF imorgon=)
Hej, fick ett tips av Aphrodite om Er sida.
Kul att det är så många från Kalmartrakten...
Det verkar som om de flesta går i väntans tider.
Jag fick mitt lilla "troll" den 1 april i år, och hon är helt underbar.
Vi bor i Söderåkra sedan 2,5 år och trivs jättebra.
Ha det så bra.
Kram Heléne
Här va de inte många som hade skrivit idag...
Har fortfarande värkar som e va 15:e min ungefär,så vi får se vad som händer under kvällen/natten....
Lycka till Helen!
Du ska se att i natt händer det...!
Bor du i Lristvallbrunn nu AnnikaAndy? Där bor ju jag med...Hur har man kunnat missa en till mage här i byn? Men jag är inte så uptodate i djungeltelefonen...
Förresten ni badsugna Nybrobor, och andra... ska vi inte ta och ses i simhallen? Det kunde ju vara skönt att inte vara den enda som blir uttittad och så kan vi ta lite mammasnack i bastun sen...
Oj du Tufsan så kul en till härifrån. Inte allt för ofta man träffar någon som bor i denna lilla håla *haha* eller jag bor juh faktiskt i Maltebo för att vara korrekt. Du kanske har lust att hänga med på en hund promenad någon dag då. D där med simhallen lät kul, jag e med.