Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
ja verkligen .. får leta webbisar imorgon kanske!!!
Kristvallatjejer ( ev andra också)- Det är inte helt omöjligt att jag går på fotbollen i Kristvalla imorgon (lörd) kl 14. Någon som har lust att göra mig sällskap isåfall? Vore kul! Har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska åka, men jag tror det.
Fotboll, nja varför inte vore kanske trevligt. Du kan juh höra av dej när du bestämt dej så får vi se.
Hallå tjejer! Det blir ingen fika för mig på söndag. Mitt hjärta har krånglat lite de sista dagarna och jag fick tillbringa natten till idag på hjärtavdelningen på sjukhuset. Inget kul även om de kom fram till att det förmodligen inte är någon fara... Hur som helst är det nog bäst att stanna hemma och vila ordentligt i helgen. Hoppas jag kan vara med en annan gång!
HelenR har fått sin bebis Punktlig värre precis på bf
www.ltkalmar.se/webbisar/default.htm
oj vilken sötis då verkar allt ha gott bra !!! en påg... kul osm den... hon trodde ju det själv!!
30 sep HeleneR Pojke 52cm 3485 gram
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
6 dec tuffsan
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Då är det maj77 vi vakar över här näst... om inte nina75 smiter i mellan!!!
Jätte söt var han. Lite avundsjuk blir man juh när man vet att hon ligger och snusar på sin bebis nu. Hoppas allt gick bra. Såg att jag trillat ur Bf listan, så jag lägger till mej en gång till helt enkelt.
30 sep HeleneR Pojke 52cm 3485 gram
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
6 dec tuffsan
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
26 feb annikandy
27 Apr Mariiee
Ja, visst är han för söt. O vad mycket hår Riktig liten trollunge
annikandy, det blir fotboll för mig imorgon. Om du kommer dit så kan du ju bara leta upp henne med den största magen, troligen är det jag