• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Kristvallatjejer ( ev andra också)- Det är inte helt omöjligt att jag går på fotbollen i Kristvalla imorgon (lörd) kl 14. Någon som har lust att göra mig sällskap isåfall? Vore kul! Har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska åka, men jag tror det.

• annikandy

Fotboll, nja varför inte vore kanske trevligt. Du kan juh höra av dej när du bestämt dej så får vi se.

• Knyttet dec 04

Hallå tjejer! Det blir ingen fika för mig på söndag. Mitt hjärta har krånglat lite de sista dagarna och jag fick tillbringa natten till idag på hjärtavdelningen på sjukhuset. Inget kul även om de kom fram till att det förmodligen inte är någon fara... Hur som helst är det nog bäst att stanna hemma och vila ordentligt i helgen. Hoppas jag kan vara med en annan gång!

• Minname

oj vilken sötis då verkar allt ha gott bra !!! en påg... kul osm den... hon trodde ju det själv!!

• Minname

30 sep HeleneR Pojke 52cm 3485 gram
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec tuffsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Minname

Då är det maj77 vi vakar över här näst... om inte nina75 smiter i mellan!!!

• annikandy

Jätte söt var han. Lite avundsjuk blir man juh när man vet att hon ligger och snusar på sin bebis nu. Hoppas allt gick bra. Såg att jag trillat ur Bf listan, så jag lägger till mej en gång till helt enkelt.

30 sep HeleneR Pojke 52cm 3485 gram
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec tuffsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    26 feb annikandy
    27 Apr Mariiee

• Nina75

Ja, visst är han för söt. O vad mycket hår Riktig liten trollunge

annikandy, det blir fotboll för mig imorgon. Om du kommer dit så kan du ju bara leta upp henne med den största magen, troligen är det jag

Svar på tråden Kalmar-tråd