Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Lägger in mig på listan...
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
6 dec tuffsan
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Helt otroligt vad många vi är. Tidigare har det kännts som att man var ensam i hela länet här ute i cybervärlden.
Hur blir det imorgon. Är det kl 12 på kulzenska som tidigare som gäller eller?
Åhh tjejer, ledsen att komma in sent om siders. Men jag kan tyvärr inte komma på träffen idag. Jag är helseg och mår inte så bra så jag tor det är bäst att ligga i sängen idag. Ingen "hit" att köra alla milen fram och tillbaka.
Hoppas ni har trevligt på träffen och att det blev någon för er som kan.
Kram på er alla.
Hej! Eftersom det inte blivit något beslut om var och när så blir det ingen
träff idag eller???
De verkar som att de inte blir någon... Vi får ta och ses en annan söndag istället....
Här har de inte hänt något än=(Hade kraftiga förvärkar i magen igår,men de avtog som vanligt,sen kom de inte tillbaka mer.. Får se vad som händer under veckan,men jag har i alla fall ställt in mig på att få gå över...
Hoppas att ni haft en bra helg??
Vi laddar inför nästa helg i stället, hoppas det blir av då.
Ser fram emot att träffas när än det blir!
Ha en härlig söndag!
Det är väl lika bra att vi spikar 12:00 på Kulzenska nästa söndag, så vi vet att det blir av? Lite synd att det inte blev något idag.
Kl 12:00 nästa söndag utanför Kullzenska (3 okt), det är spikat! Passar på att uppdatera fikalistan.
JAG KOMMER!
Maj77
Ska kolla om jag kan komma men jag tror det!
Kl 12:00 nästa söndag utanför Kullzenska (3 okt), det är spikat! Passar på att uppdatera fikalistan.
JAG KOMMER!
Maj77
Minname
Jag är lite virrig.... hade glömt att vi anordnar qigongkursen 2-3okt, men det är inte helt säkert den blir av, då vi har för få anmälda än så länge. I så fall tröstar jag mig gärna med en härlig fika mer er!
Maj 77, hur vaqr det på Ullared? Jag har faktiskt aldrig varit där, hur var utbudet av babysaker?
Ha en härlig start på veckan! / E