Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Ja, det tycker jag vi ska göra. Skrika i kör alltså.
    Men jag tycker att ni ska skrika ut min bebbe också, för jag(min kropp) orkar inte längre. Kan helt klart tänka mig en sept-bebbe även om det egentligen är lite tidigt. Men jag tror min bebbe är stor nog att klara sig fint utanför redan nu.

• Nina75

Att pojkar stannar längre än flickorna, det hoppas jag INTE stämmer. Jag gick över 9 dagar med tjejen och nu misstänker jag att det är en kille i magen.

• Nina75

Om det går att ta fikat en timme tidigare så skulle nog jag kunna var med. Maken skulle ha bilen 13.30 ungefär tror jag (får kolla mer exakt när han är hemma ikväll)
    Jag skulle så gärna vilja, blir det för tidigt för er andra?

• Nina75

Helt otroligt vad många vi är. Tidigare har det kännts som att man var ensam i hela länet här ute i cybervärlden.
    Hur blir det imorgon. Är det kl 12 på kulzenska som tidigare som gäller eller?

• Nina75

Det är väl lika bra att vi spikar 12:00 på Kulzenska nästa söndag, så vi vet att det blir av? Lite synd att det inte blev något idag.

• Nina75

Men du Helen - har du långt att ta dig in till stan? Annars kan du väl likaväl sitta och fika lite med oss istället för att sitta och glo in i väggen om ändå inget ska hända.

Lägger till mig på listan och hoppas att inget kommer emellan på sön.

JAG KOMMER!
    Maj77
    Minname
    Andi Pandi
    Nina

• Nina75

Ikväll har jag varit i simhallen (Nybro) tillsammans med make och dotter. Baddräkt är ju knappast att tänka på med ett sf mått på 37, utan det fick bli ett par badshorts och sporttop . Verkligen magen i vädret med andra ord. Gissa om jag kände mig uttittad??? Dessutom var det jättemycket folk där pga simskolor. Freakshow som maken kallade det

• Nina75

Kanske någon med icq som är lite pratsugen ibland?
    Jag har nr: 26081567 i såfall.

• Nina75

Någon mer än jag som misstänker att det dröjer ett par dar innan vi hör från Helene igen? Tänk vad härligt om hon snusar bebbe nu!
    (För visst gör du Helene?)

Skulle gärna följa med till simhallen. Men det är ingen större ide eftersom jag ändå inte kan simma, mina fogar fixar inte det längre. Och basta är inget man längtar efter när man ser ut och känner sig som en elefant.

Kalmar på sön? Är det inga fler som kan? (vi är bara 4 på listan tror jag)

• Nina75

Puffar upp listan lite, hoppas fler kommer med.

JAG KOMMER (3OKT) Kullzenska kl 12,00
    Maj77
    Minname
    Andi Pandi
    Nina
    (HelenR)

Svar på tråden Kalmar-tråd