Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Lillfrejen - Visst är det häftigt och så mysigt att känna rörelseran utanpå. Det blir ännu häftigare när man även kan se rörelserna.
Vickan - usch vilket tråkigt besök på förlossningen. Du har det ju tillräckligt jobbigt ändå. Det kommer ju säkert att rätta till sig i längden, men lika bra att ställa in dig på snitt i alla fall, så inte det kommer som en chock senare om det nu skulle bli aktuellt. För visst blir det snitt om moderkakan sitter ivägen?
Minname - ha det så trevligt på förlossningen ikväll.
När föräldragruppen startar kommer du att få möjlighet att gå tillsammans med dem, för att slippa så stor grupp. Men jag förstår att du vill in och titta så fort som möjligt
Hemsidan..... Än så länge är vi bara 4 st. Inga fler som vill vara med? Och namn, vi måste ju ha ett bra hemsidenamn.....
Hej tjejer!
Jag tror att jag kan göra er sällskap i den här tråden nu. Testade nämligen positivt i lördags.
Jag har inte haft någon mens sedan i slutet av juni och nu ätit tabletter för att få igång den igen. Men ingen mens kom så jag gjorde ett test mest för att stilla mina fantasier om att jag kanske kunde vara gravid i alla fall. Snacka om att bli chockad när ett klart och tydligt plus kom fram med en gång.
Så efter att ha pratat med min gynekolog idag vågar jag faktiskt tro på det. Men visst känns det konstigt.
Men GRATTIS Salsan, vad underbart... Lycka till!!!
Salsan: GRATTIS välkommen hit
Nina75: Japp om den inte flyttar på sig så lär det nog bli planerat snitt. (hemska tanke) men men bara att vänta tills nästa besök på spev mvc.. Hemsida vad?? Jag vill vara med..
Grattis Salsan
Skojsigt att ha dig tillbaka igen.
Åhhh vart skulle jag meddela info Nina?
Jätteroligt Lillefrejen. Visst är det fantastiskt hur fascinerande en mage kan vara
Salsan: Ett stort grattis! Roligt att du är tillbaka igen! När är det dax?
Nina75: Jag vill oxå vara med på hemsidan! Vad ska jag göra?
Andi pandi: Hur känns det nu när det börjar närma sig? Läskigt eller skönt? Mår du bra fortfarande?
Hoppas att allt är bra med er allihop!
Kram!
Ni som missade inlägget om hemsidan, leta någon/några sidor bakåt... Där har ni min mail också.
Det känns kul att vara tillbaka. Jag har ingen aning om när det kan vara dags. Jag har ju inte haft mens sedan i juni men har testat negativt en massa gånger sedan dess. Jag skulle tippa på att det är ganska nytt, fast iofs så passar nästan inga av mina byxor längre
Ska boka en tid för inskrivning imorgon om jag lyckas komma fram på deras korta telefontid. Idag är det onekligen ganska svårt att koncentrera sig på jobbet men jag får väl göra ett ryck nu och stänga ner internet helt.
Nina75 : tyvärr kommer jag inte gå med föräldragruppen för hon gör inte den utan det är upp till var och en att gå!! där av valde vi nu för sen går föräldragruppen igång och håller på varje mån nu fram till 29/nov typ nästan!!! så jag tog att gå nu lite tidigare kanske än jag tänk men men vill ju dit och se så man inte missar det!!
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
Oktober 2004
25 Nina75
31 Andi Pandi
November 2004
22 Ubj
December 2004
6 tuffsan