dronken: okej jag gör det.
Ngt mer helpuckat ja lyckades med i helgen:
Var ju som sagt på loppis. Och den ena är en riktig guldgruva om man har tur, är bara en massa invandrare som springer där och de vill bara ha nyare grejer eller elektronik. Så där kan man fynda. Nåväl. det var en förskräcklig kö både ut och in och jag hittade en barnvagn där inne. Retro var den, cromat chassi, STORA vita hjul, men så var den i lite fluffig vit skai. (kombi variant med sittdel och så en ligginsats) en sån vill ju inte jag ha så jag kollade bara priset och sen sket jag i den (den kostade hör och häpna HELA 50 kronor) Under ett bord precis brevid stod också en ligglift eller vad de nu heter i röd manchester, med ngt småröd/orange blommigt på insidan för 20 kronor.
INte heller ngt jag direkt var spekulant på, men när jag kom ut ångrade jag mig som F*n. HUR kunde jag vara så dum att jag inte köpte de? hade jag sen inte velat ha dem hade jag ju kunnat sälja dem vidare. *morr* Nu går de till tippen. (allt som inte säljs där på ett visst antal veckor slängs till slut och de här var sista veckan)
VARFÖR glömde jag hjärnan hemma? Jag hade ju kunnat rädda de här sakerna till ngn som ville ha dem. *sucka*