• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

www.blocket.se/vi/9243161.htm
    Ett stort VARFÖR? om bilden, dom säljer kläder av modell äldre står det (hm, kan alltså vara retro!) men det finns ingen bild på kläderna, så då tar säljaren kort på KASSARNA och KARTONGERNA med kläder istället.

• Kärleksdronken

Cecci78, vad kul, då vet jag ungefär hur gammal den är, säljaren hade ingen aning, men jag tyckte verkligen att det kändes som 70-tal, man börjar bli proffs! *stolt*

• BillaBong
    Kärleksdronken skrev 2006-08-31 19:24:25 följande:
    www.blocket.se/vi/9243161.htmEtt stort VARFÖR? om bilden, dom säljer kläder av modell äldre står det (hm, kan alltså vara retro!) men det finns ingen bild på kläderna, så då tar säljaren kort på KASSARNA och KARTONGERNA med kläder istället.

Hahahaha! Det är ju för köparen ungefär lika givande som att säljaren skulle fota sitt hus om man ska sälja diskmaskinen!

d(-_-)b
  • Maerion

Dronken - Antagligen är det för att öht ha en bild.. Man ser ju om det finns bild eller inte bredvid rubriken.. Men visst, något plagg kunde hon väl ha rotat fram!

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Miafia33

Maerion:

den bruna skallran var så söt, jag bjöd direkt

• Miafia33

farligt att sitta på tradera om natten

det finns så mkt man vill ha

• Nifelheim

coccos: den där röda är ju nästan xakt likadan som min röda dockvagn och den är då 70-tal iaf *skratt*

• Kärleksdronken

Coccos, superläckra!!!, men serious; 2000 kr !? och 50-talet!? Noway! Det är ju absolut 70-tal och hon borde ta bort en nolla. Prutmån kanske? Hade inte du köpt en dockvagn för ett tag sen förresten? Bild, isåfall!

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.