• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Maerion

Mm, galet! Det är många som budar halvt ihjäl sig på tradera känns det som..

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Maerion

Haha, jaa, den säljaren vann på lotto! Vad kostar den ny? 200-250 pix kanske? Iofs säljs den inte längre, men kom igen!

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Kärleksdronken

Cecci78, nä vad kul, vet du då ungefär hur gammal en sån kan vara? Jag tycker det ser ut att vara allt mellan 50- till 70-tal?

• Kärleksdronken

Coccos, tröjorna du länkade till, jag ville så gärna köpa dom till Malte, dom är jättefina, men buden var ju helt sanslösa. Säljaren skrattar nog hela vägen till banken!

• Coccos

Håller med Kärleksdronken, men inget begagnat trikåstycke är värt så mycket pengar. Helt sanslöst. Grattis till säljaren, helt klart.

• Caro Lin e

Jag har varit och köpt en del av kläderna som bettzen länkade till i 677 - superfina! Elsa har haft en orange/vit-randig tröja idag som är så söt! Önskar att jag hade haft barn i stl 70, för i den storleken fanns det hur mycket fint som helst!

• Skrinda

Vilken härlig tråd

Shoppar inte retro-prylar till dottern, men använder gärna mina egna gamla kläder på henne (har en bild i galleriet) och den underbara åkpåse i brun manchester med fårskinnsfoder som mamma tack och lov sparade.

Tycker dock att det är jättekul att kolla på era länkar, att ni orkar leta rätt på allt!

• Cecci78

Kärleksdronken, jag är ganska säker på att min är köpt tillsammans med vagnen (1978) men de kan ju ha tillverkats tidigare också. Ska kolla med mamma när de köpte den.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.