• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Wolfhound

Radixl.e: Jag håller med Erasmus. Allt ska väck. Man kan väl inte gå omkring och vara halvrakad heller

• Erasmus

RadixLecti: Om du nu skulle få för dig att INTE raka av resterande 3mm så bör du straffas genom att bara få se filmen "Tron" i 2 år framöver...ok?

• Wolfhound

Erasmus: Ehhhhh, har en känsla av att potäten blev litet rädder för att han skulle bli åv mä allt sitt håret nu, du!

• RadixLecti

"Sure I do! If I didn't have a User, then who wrote me?" - Crom, Tron

• Erasmus

Wolfhound: Hähä.. ..omoralens patrask lägger benen på ryggen inför moralens väktare!!

• RadixLecti

Wolfen... Nä, sitter på ett annat forum och lever rullan också.

Att jag har kort hår är frivilligt. Det är för jäkla tjockt, så om sommarn drar jag ner det till skäggstubb.

• Erasmus

RadixLecti: Aha..en film du gillar?!?! Nå..låt oss byta film då..så får du endast titta på..hmmm..låt oss säga "Hajen 4"?

• RadixLecti

Hajen 4 var ball när man var 11.

Ett citat fastnade: "I've always wanted to make love to an angry welder."
    Brody till frugan sin.

• Wolfhound

Erasmus: Ja, "Hajen 4" låter som en bra bestraffning. Men jag har ännu ett förslag: "Scream 1,2 och 3" Mohahaha

Potäten: Ingen idé att protestera, om du nu tänkte på det. Annars kan vi ju ta "Odjuret" också. Hm, finns en nedrans massa bra bestraffningsfilmer att ta till.

• RadixLecti

Odjuret... hmm.. vad heter den på engelska?

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)