• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • RadixLecti

Erasmus:

"För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras."

Avskyr att förstöra det för dig, men det gjordes 146 f.Kr.

Omoraliskt.

• KarJac

Å det där med sex innan äktenskap är ju givet det mest omoraliska som finns!

• Erasmus

Pffff...Jag tycker det e omoraliskt att hävda att jag(!?!)skulle stjäla!!! Fy!!!

• Erasmus

RadixLecti: Fan..e're så..redan gjort?!?! Jaha..då var den saken ur världen då?

• RadixLecti

Erasmus.. yep. Två gånger, t.o.m.

• KarJac

Erasmus- tycker du kanske att det är läge för att stoppa Ölandsbron oxå??
    -Ingen bro, stoppa den!!!

• RadixLecti

Funderar på att protestera mot dinosaurieutrotningen.
    Tycker den känns så onödig... och omoralisk

• Erasmus

Jaha..då får har de väl flyttat till en annan bas för att genomdriva det moraliska förfallet då. *ser sig omkring...hmmm..Persien ansågs väl av de gamla grekerna vara en hemvist för syndigt leverne och allsköns omoral..Persepolis..står det kvar?*

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)