• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Erasmus

Radix: Och eftersom du gillar Rovdjuret så bra så byter vi ut den mot "Commando" istället...det är den ENDA film du får se när du e klar med Robocop-uppföljarna om 4 år..ok?!?!

• RadixLecti

Commando... den svenskcencurerade eller den "normala?"

Hehe: "I let him go." Arnold till bruttan efter att han hållit en bad guy i ena benet över ett stup.

• Wolfhound

Radixl.e: Va¨tusan!!! Gillar du alla filmer?! Någon måste du väl gilla mindre än andra! Haha Nu vet jag....

Love Story

• Erasmus

Radix: *Pfff..börjar svettas ymnigt i försöken att komma på bra staff*...vi slopar "Commando" också..."Junior" får du se istället!!!

• RadixLecti

"What can you say about a twenty-five-year-old girl who died? That she was beautiful and brilliant? That she loved Mozart and Bach, the Beatles, and me? "

Den Love story?

• Erasmus

Radix: Fan..lägg av&krångla!!!! RAKA SKALLEN OMEDELBART!!!!! seså..marsch pannkaka!!!!

• RadixLecti

Junior.

Arnold i rollen som östtysk kulstöterska.

• Wolfhound

Radixl.e: Ja! "suck" Du är omöjlig!! Faan du är ju ett vandrande filmlexikon

• RadixLecti

Wolfen, har sett en och annan film.

Har jag börjat se en film går jag generellt sett inte därifrån.
    Utom i vissa fall, som jag INTE tänker avslöja.

• Erasmus

Radix: Nå..kännbara "straff" eller inte...du kan ju roa dig med att se alla(3-4?)filmer med "Lilla Jönssonligan" när du e klar med Robocop-uppföljarna...sen om det "svider" eller inte skiter jag i för du är tamigfan omoraliskt hopplös!!!

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)